خبرهای داغ:
فرمانده انتظامی شهرستان کبودراهنگ خبر داد

کشف مواد خوراکی احتکاری در کبودراهنگ

همدان-فرمانده انتظامی شهرستان کبودراهنگ از کشف روغن و برنج احتکاری به ارزش یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۴۳۶۴۸۷
|
۱۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۸

سرهنگ نبی شکرویسی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان بیان داشت: در اجرای طرح ضربتی مقابله با قاچاق کالا و وسایل ضروری و در پی کسب خبری مبنی بر احتکار کالا‌های اساسی و مصرفی در یک انبار در شهر کبودراهنگ، بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: پس از شناسایی انبار مورد نظر در بازرسی از آن، یک تن و ۳۷۷ کیلوگرم روغن خوراکی مایع و جامد و ۷۹۰ کیلوگرم برنج احتکار شده که ارزش آن‌ها توسط کارشناسان یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شده، کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان کبودراهنگ با اشاره به اینکه یک متهم در این خصوص با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد، گفت: از شهروندان انتظار داریم در صورت کسب هرگونه خبری مبنی بر احتکار و نگهداری یا توزیع کالای خارج از شبکه، مراتب را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اعلام کنند.

*دستگیری باند سارقان سیم برق در کبودراهنگ

وی افزود: در پی وقوع چند فقره سرقت سیم و کابل برق در شهرستان کبودراهنگ، بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

شکرویسی عنوان کردد: در این راستا، دو سارق و یک خریدار اموال مسروقه در این خصوص دستگیر و بیش از ۲۰۰ متر سیم برق کشف و متهمان با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شدند.

وی از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ با پلیس در میان بگذارند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار