تحقق اولین وعده رئیس جمهور در چهارمحال و بختیاری

برای تحقق دستور رییس جمهور در سفر به استان چهارمحال و بختیاری؛ ساخت و تجهیز دو آموزشگاه متوسطه اول دخترانه و پسرانه در روستای لبد بخش بازفت شروع شد.
کد خبر: ۹۴۳۸۵۸۴
|
۲۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ یک روز پس از دستور  رییس جمهور، صبح شنبه ۲۱ خرداد ماه، مدیر کل آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری به همراه  مدیر کل نوسازی، تجهیز و توسعه مدارس استان و مدیر آموزش و پرورش شهرستان کوهرنگ در روستای لبد بخش بازفت شهرستان کوهرنگ حضور یافتند.

" افشین امیریان "مدیر کل آموزش و پرورش استان ضمن بازدید از آموزشگاه این روستا،  گفت: عملیات  توسعه و تجهیز آموزشگاه فعلی این روستا به منظور بهینه سازی فضای آموزشگاه  برای فعالیت های تابستانی  انجام خواهد شد و با یاری خداوند و همراهی سایر مسئولان استان جهت ادامه تحصیل  و جلوگیری از ترک تحصیل دانش آموزان این منطقه عملیات ساخت آموزشگاه های متوسطه اول پسرانه و دخترانه در این روستا صورت خواهد گرفت.

"کامران رهی" مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان نیز در این بازدید، گفت: عملیات مسطح سازی زمین برای ساخت آموزشگاه های متوسطه اول دخترانه و پسرانه در حال اجرا می باشد و عملیات اجرای ساخت این مدارس نیز انجام خواهد شد.

همچنین در این بازدید زمینی به مساحت تقریبا یکهزار مترمربع توسط اهالی روستا به منظور ساخت مدارس متوسطه اول دخترانه و پسرانه به آموزش و پرورش اهدا گردید.

گفتنی است؛ در پی سفر دکتر سیدابراهیم رئیسی، رئیس جمهور به روستای لبد پیرو تقاضای مردم روستا، رئیس جمهور در یکی از مدارس روستا حضور یافت و با توجه به مسافت طولانی دانش آموزان برای ادامه تحصیل در پایه های بالاتر دستور ساخت مدرسه جدید در روستا را صادر کرد.

ارسال نظرات