خبرهای داغ:
سردار عباسقلی زاده:

سپاه همیشه نوک حملات دشمن بوده است

تبریز- فرمانده سپاه عاشورا اظهارداشت: تنها نهادی که کل دشمنان در مقابل آن ایستاده اند سپاه پاسداران است، از دوران دفاع مقدس گرفته تا مدافعین حرم این نهاد همیشه مورد حمله قرار گرفته است.
کد خبر: ۹۴۳۸۴۸۱
|
۲۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، اصغر عباسقلی زاده در جمع کارکنان بیمارستان شهید محلاتی به مناسبت میلاد امام رضا(ع)، افزود: پاسداران و بسیجیان خط مقدم مبارزه با دشمنان و افتخارآفرین در همه عرصه ها هستند که عرصه مبارزه با کرونا از آن جمله بود و دشمن این حضور را برنمی تابد.

وی ادامه داد: خانواده های شهدا، جانبازان و کادر درمان در این دو ونیم سال گذشته هم برای سپاه و هم برای کشورمان افتخار آفریدند و ثوابی که در این مدت در این عرصه جهاد کسب کرده اند هیچکس توانایی جبرانش را غیر خداوند ندارد.

سردار عباسقلی زاده اضافه کرد: تلاش شبانه روزی، خستگی ناپذیر و بی وقفه توام با اقدام با خلوص نیت انتظاری است که از سپاه و بسیج می رود چراکه اولویت ما خدمت به مستضعفین، خانواده های شهدا، جانبازان و مردم است.

فرمانده سپاه عاشورا تاکید کرد: انتظار خدمت رسانی عالی درمانی از هر جهت چه درمانی و چه اخلاقی در این مرکز درمانی(بیمارستان شهید محلاتی) است که تا به امروز نیز این امر تحقق یافته و عملی شده است.

سپاه همیشه نوک حملات دشمن بوده است

ویژه برنامه ولادت امام رضا(ع) در بیمارستان فوق تخصصی شهید محلاتی تبریز با حضور سردار عباسقلی زاده برگزار شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار