تجلیل خدام رضوی از خانواده شهدا ء در گناوه

به مناسبت دهه کرامت خادمان حرم مطهر رضوی با حضور در شهرستان گناوه و حمل پرچم مبارک حرم امام رضا(ع)، طی مراسمی در محل مسجد امیر المومنین از خانواده تعدادی از شهیدان گناوه تجلیل نمودند
کد خبر: ۹۴۳۸۱۸۱
|
۲۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۴:۰۳

به گزارش خبرنگار بسیج از گناوه، در این دیدار که با حضور جمعی از مسئولین ادارات شهرستان در فضایی آکنده از عطر و بوی حرم مطهر رضوی انجام شد، خادمان شریف حرم آن امام همام به تجلیل از خانواده‌های شهدا و ایثارگران پرداخته با مرثیه و نیایش، یاد و خاطره شهدا را گرامی داشتند.
در ابتدای این  دیدار یکی از خادمان حرم امام رضا طی سخنانی گفت:مسئولان و مردم ایران همواره مدیون خون پاک شهیدان هستند.
وی افزود:  باید از آرمان‌های این مقربان آستان حق‌تعالی پاسداری کنیم تا کشور عزیزمان به سرمنزل عزت و اقتدار روزافزون برسد.
در ادامه این دیدار علی اکبری رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان گناوه  با تبریک دهه کرامت و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا ء از حضور خدام رضوی در شهرستان گناوه تقدیر و تشکر کرد.
وی همراه داشتن پرچم مبارک حرم امام رضا (ع) توسط این مهمانان عزیز را بهترین هدیه فرهنگی به خانواده‌های شهدا و ایثارگران دانست.
 علی اکبری بیان داشت:حضور خادمان حرم امام رضا (ع) به شهرستان ما حال و هوایی معنوی بخشیده و فرهنگ رضوی را با فرهنگ ایثار و شهادت به زیباترین شکل ممکن عجین کرده است.
در این ایین از خانواده ده  از  شهید  از جمله سردار شهیدمحمدجعفرسعیدی، سردارشهیدمجیدشریعتی، شهید، جوادشادمانی شهید حسین صلاحی شهید حسین ملک زاده شهید حسن ملک زاده سردار شهید بردستانی شهید محمد علی  دارمی    وشهدای  مدافع حرم شهید  رضا یی وحکیمی تجلیل شد
همچنین  خدام  حرم امام رضا  با حضور در گلزار شهدا ءشهر  گناوه تجدید عهد ومیثاق با شهدا شهرستان گناوه را عمل آوردند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار