خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه ملایر:

امام خمینی(ره) با حمایت مردم توانست پرچم نهضت اسلامی را به اهتزاز درآورد

همدان-فرمانده سپاه ناحیه ملایر گفت: امام خمینی (ره) به عنوان یک فقیه بزرگ و عالم روشن ضمیر، عارف، سیاستمدار و یک انسان هوشمند توانست از پایگاه دین و با حمایت مردم در سراسر این سرزمین پرچم نهضت اسلامی را به اهتزاز درآورد.
کد خبر: ۹۴۳۷۰۵۶
|
۱۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۹

سرهنگ علی اصغر فارسی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ملایر با گرامیداشت سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) و ۱۵ خرداد اظهار داشت: امام (ره) در روزگاری که شرق فکر می‌کرد پایان دوران دین و خداپرستی  است و غرب هم فکر می‌کرد که دور حکومت دینی خط ابدی کشیده است و شرق و غرب در سراسر جهان به تبلیغ علیه خداپرستی و دیانت و معنویت و اخلاق پرداخته بودند به عنوان یک فقیه بزرگ و عالم روشن ضمیر، عارف، سیاستمدار و یک انسان هوشمند توانست از پایگاه دین و با حمایت مردم در سراسر این سرزمین پرچم نهضت اسلامی را به اهتزاز درآورد.

وی افزود: امام(ره) همان مرد شجاعی بود که در برابر استبداد و استعمار سر فرود نیاورد و با اتکا به خداوند و در مسیر اسلام ناب محمدی نهضت اسلامی را در مسیر هدایت برای پیروزی قرار داد.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر با اشاره به برگزاری مراسمات مختلف به مناسبت سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) گفت: برنامه‌ سی و سومین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) شهرستان ملایر در دو بخش انجام می‌شود.

وی بیان داشت: یک بخش از برنامه‌ها ثبت‌نام و اعزام زائران به مرقد مطهر امام خمینی (ره) است که با استقبال مردم ملایر ثبت‌نام در همان دقایق اول تکمیل شد.

فارسی افزود: تعداد ۲۰۰ نفر در قالب ۶ دستگاه اتوبوس روز جمعه از ملایر حرکت می‌کنند و در این مراسم با شکوه در مرقد مطهر حضور پیدا می‌یابند.

وی گفت: برای اعزام این زائران همه دستگاه‌های شهرستان ملایر کمک کردند و مسئوليت اعزام هم با سپاه ناحیه ملایر است.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر تصریح کرد: علاوه بر این در شهرستان ملایر مراسمات مختلف در مرکز شهر و شهرهای تابعه، مراکز بخش ها و روستاها برنامه‌ریزی شده است.

وی با اشاره به اینکه برنامه شاخص شهرستان ملایر روز ۱۴ خرداد ماه ساعت ۱۸ عصر در مسجد چهارده معصوم (ع) ملایر برگزار می‌شود که سخنران اين مراسم حجت الاسلام برقراری امام جمعه ملایر است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار