خبرهای داغ:
سازمان بسیج رسانه استان اصفهان؛

آنچه در جشنواره کن ۲٠۲۲ گذشت، جاهلیت مدرن علیه انسانیت، اصول اسلامی و فرهنگ ایرانی بود

سازمان بسیج رسانه استان اصفهان با اشاره به توهین به ساحت امام رضا (ع) تاکید کرد: آنچه در جشنواره کن ۲٠۲۲ گذشت، نمایی دیگر از جنگ تمام عیار هویتی و فرهنگی دشمنان انسانیت و جاهلیت مدرن علیه مبانی و اصول اسلامی و ایرانی بود.
کد خبر: ۹۴۳۶۹۲۶
|
۱۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۴

سازمان بسیج رسانه استان اصفهان در محکومیت شدید فیلم ضد اسلامی جشنواره کن بیانیه‌ای به شرح ذیل صادر کرد:

بسم الله الرحمن الرحیم

إِنَّما يُريدُ اللَّهُ لِيُذهِبَ عَنكُمُ الرِّجسَ أَهلَ البَيتِ وَيُطَهِّرَكُم تَطهيرًا
خداوند فقط می‌خواهد پلیدی و گناه را از شما اهل بیت دور کند و کاملاً شما را پاک سازد.

 تمدن منحط و مادی گرایانه غرب از زمان تولد ، همواره کابوس شوم تسلط کامل بر دنیا را در سر پرورانده است ، اما در آوردگاه های تاریخی که در مقابل مبانی عمیق و معارف اصیل دین مبین اسلام صف آرایی نموده ، متحمل شکست های مفتضحانه ای گشته است.

 همواره هویت پوچ غربی در تضاد کامل با هویت اسلامی بوده چرا که اسلام پاسخگوی تمام مسائل عالم است اما غرب در جزیی ترین مسائل جوامع مغرب زمین درمانده است و در اوج استیصال خود قرار دارد.

 حال که تاکنون تهاجم بی امان فرهنگی رسانه ای غرب آنچنان که مورد انتظار جبهه کفر و الحاد بوده در مقابله با اسلام ناب محمدی «صلی الله علیه و آله» راه به جایی نبرده و بنیان خود را سست تر از هر زمان دیگر می بیند ، دست به اقدامات و تهاجمات کور و نقطه ای می زند. چرا که به فرموده ولی امر مسلمین حضرت امام خامنه ای عزیز «مدظله العالی» : *این قرن ، قرن اسلام است.*

 نمایش به اصطلاح شبه فیلم ضد دینی و موهن عنکبوت مقدس منجر به خشم و انزجار مسلمین جهان به ویژه محبان و پیروان خاندان عظیم الشأن عصمت و طهارت «علیهم السلام» و افراد جویای حق و حقیقت در جای جای این کره خاکی شده است. سیاه نمایی های عامدانه و القای دروغین عقب ماندگی و بربریت مردم عزیزمان در این شبه اثر ، در تضاد کامل عینی و ذهنی با واقعیت های عجین شده در تار و پود جامعه ایرانی و فرهنگ جامع ، غنی و پویای اسلامی دارد.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار