فرمانده تیپ عملیاتی امام صادق (ع) استان بوشهر:

فتح ظفرمندانه خرمشهر یکی از بزرگترین دستاوردهای دفاع مقدس است

فرمانده تیپ عملیاتی ۳۹ امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: فتح ظفرمندانه خرمشهر یکی از بزرگترین دستاوردهای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس است.
کد خبر: ۹۴۳۵۴۱۵
|
۰۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، سردار یدالله کشاورز فرمانده تیپ عملیاتی ۳۹ امام صادق (ع) استان بوشهر در مراسم عصر خاطره ها که بمناسبت سوم خرداد در جمع مردم شهر شبانکاره سخنرانی کرد،افزود: مديريت جهادگونه با تكيه بر سرمايه ها و نيروهاي داخلي كشور، توكل به خدا و اعتقاد به جوانان اين مرز و بوم نيز در فتح خرمشهر نقش بسزايي داشت.

 

 

وي ادامه داد: اين حماسه بزرگ با تكيه بر فرهنگ والاي ايثار و پيروي از ولايت، دفاع از انقلاب و خودباوري به سرانجام رسيد.

 

 

سردار کشاورز با اشاره به اينكه در دوران جنگ تحميلي 38 كشور از رژيم بعث عراق حمايت مي كردند ، افزود: ملت ايران با عنايت به فرهنگ اسلامي و ايراني توانست مقابل زياده خواهي ها، فشار و هجوم همه جانبه دشمنان با قدرت ايستادگي كند.

 

فرمانده تیپ عملیاتی امام صادق (ع) خاطرنشان كرد: بي شك اكنون به پاس خون شهداي ايران، اين ملت در صحنه دفاع و حمايت از انقلاب اسلامي و پيروي از ولايت فقيه گام هاي موثرتر و قدرتمندتري را بر می دارند.

 

وي با نثار درود بر شهدا، جانبازان و رزمندگان دوران دفاع مقدس عنوان كرد: امروز در اين امنيت و آرامش حاكم بر ميهن اسلامي، بايد دور هم جمع شويم و ياد اين عزيزان از جان گذشته و دوستداران خاك وطن را زنده بداريم.

 

سردار کشاورز گفت: عمليات بيت المقدس و فتح ظفر مندانه خرمشهر به دست رزمندگان ايراني يكي از بزرگترين دستاوردهاي انقلاب اسلامي و دوران دفاع مقدس است.

 

وی با اشاره به اينكه در هريك از جنگ هاي تاريخي بخشي از خاك ايران جدا شده است، تصريح كرد: خوشبختانه ملت ايران در اين عمليات توانست چنگال غاصبان خاك ميهن را قطع و خرمشهر را به آغوش وطن بازگرداند.

 

پایان خبر/

ارسال نظرات
آخرین اخبار