فرمانده تیپ ۳۸زرهی تربت جام در صبحگاه مشترک نیروهای مسلح:

فتح خرمشهر کار جهادی، دینی و ملی بود

فرمانده تیپ ۳۸زرهی تربت جام در صبحگاه مشترک نظامی یگان های مسلح این شهرستان با گرامیداشت سالروز فتح خرمشهر با تشریح عملیات بیت المقدس گفت:فتح خرمشهر کار جهادی، دینی و ملی بود و این جهادها در پیش است.
کد خبر: ۹۴۳۴۶۸۵
|
۰۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی در تربت جام در این محفل نظامی پس از اجرای مراسم ویژه نظامی و ادای احترام به ساحت مقدس شهدای دفاع مقدس، فرمانده تیپ ۳۸زرهی تربت جام با قدردانی وتجلیل از دلاورمردی های رزمندگان اسلام در آزاد سازی خرمشهر گفت: فتح خرمشهر یک کارجهادی، دینی و ملی بود و خرمشهرها و جهادها درپیش است و ما میراث دار شهیدان دفاع مقدس هستیم امروز اقتدار، عزت ، امنیت وصلابت نظام مدیون جانفشانی شهداست.

سرهنگ مهدی سعیدیان افزود: نقاط عطف و پیروزی ها درتارخ کشورما گره خورده است و دفاع مقدس و فتخ خرمشهردرخشان ترین و پرافتخارترین نقطه عطف در تاریخ انقلاب است.

وی تصریح کرد: خرمشهر۱۹ ماه در اسارت صدامیان بعثی بود و آمده بودند که بمانند، رزمندگان اسلام با همدلی و هبستگی عملیات بیت المقدس را در اردیبهشت شروع کردند و درسوم خرداد خرمشهر قهرمان را به آغوش ملت بازگرداند و این پدیده تاریخی به نام روز پیروزی و مقاومت درتقویم کشور و دفاع مقدس ثبت شد.

گفتنی است همزمان با سالروز فتح خرمشهرکه با هدایت خداوند متعال و دست توانای رزمندگان اسلام انجام پذیرفت مراسم صبگاه مشترک نیروهای مسلح گرامیداشت روز پیروزی و مقاومت به همت تیپ ۳۸ زرهی و همراهی حفظ آثاردفاع مقدس با حضور فرماندار،مسئولان قضایی ، امامان جمعه، فرمانده هان و کارکنان نیروهای مسلح مستقردر تربت جام ، مدیران اجرایی ، خانواده شهدا، ایثارگران و پیشکسوتان دفاع مقدس درپادگان محمدرسول الله(ص) این شهرستان برگزار و درپایان مراسم با اهدای لوح سپاس و پلاک عزت از خانواده شهدا و ایثارگران دفاع مقدس تجلیل شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار