عامل اصلی آزاد سازی خرمشهر ، باور و اعتقاد رزمندگان به نصرت الهی بود

به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر، مراسمی با حضور سردار جوانی مسئول معاونت سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سپاه خاتم الانبیاء شهرستان عسلویه برگزار شد
کد خبر: ۹۴۳۴۵۱۹
|
۰۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۰

عامل اصلی آزاد سازی خرمشهر ، باور و اعتقاد رزمندگان به نصرت الهی بود

مراسم گرامیداشت سالروز آزاد سازی خرمشهر " روز مقاومت و ایثار و پیروزی" به همت مدیریت سیاسی دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه خاتم الانبیاء (ص) شهرستان عسلویه در حضور جمعی از بسیجیان و پاسداران با سخنرانی سردار یدالله  جوانی مسئول معاونت سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزار شد.

در این نشست سردار جوانی گفتند: وظیفه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همان گونه که از عنوان این نهاد برمی آید پاسداری از انقلاب اسلامی است. دفاع از حق و انقلاب کار همه است ولی فلسفه وجودی نهاد مقدس سپاه، پاسداری از این انقلاب مقدس است. پس ما باید انقلاب را شناخته و دشمن را بشناسیم تا بتوانیم از انقلاب دفاع و پاسداری کنیم.

وی گفت: انقلاب اسلامی در حال حرکت رو به جلو است . ممکن است این حرکت در برخی موارد کند و در جایی سرعت بگیرد ولی حرکت دارد و این حرکت مقصد دارد که مقصد آن ظهور و اتصال به حکومت امام زمان (عج) است که این مقصود در اطاعت از ولی فقیه ممکن است.

مسئول معاونت سیاسی سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی افزودند: ولی فقیه راهش، راه خداست . اگر مردم همراهی و پیروی کنند نصرت الهی نتیجه آن خواهد بود.

وی بیان کردند: چرا حضرت امام خمینی (ره) نسبت به پیروزی مطمئن بود؟

چرا صدام با همراهی همه دنیا شکست خورد؟

چون امام خدا را داشت و صدام خدا را نداشت. ملت خدایی شد و خدا با ما بود پس پیروزی برای ما شد. لذا حضرت امام خمینی (ره) فرمودند؛ خرمشهر را خدا آزاد کرد. پس عامل اصلی آزاد سازی خرمشهر باور و اعتقاد رزمندگان اسلام به نصرت الهی بود و درسی که آزاد سازی خرمشهر به ما می آموزد این است که بن بست برای ما معنی ندارد. نمی شود و نمی توانیم معنی ندارد. با اخلاص و ایمان و تقوا و توکل و جهاد همه گره ها باز می شود.

وی افزودند: جهاد برای پاسداران و بسبجیان همیشگی است که فرمان این جهاد و راه و روش این جهاد توسط امام انقلاب تعیین و تبیین می شود.

سردار جوانی اضافه کردند: وقتی رهبری عزیز می فرمایند؛ جهاد تبیین یک فریضه قطعی است یعنی بر همه ما این امر واجب است.

وی گفتند: جنگ حال حاضر جنگ شناختی است . دشمن می خواهد با همه شیوه ها و روش ها و امکانات جدید، فهم و درک و نگاه و اندیشه ی ما را شناخته و به میل خود با تصویر سازی تغییر دهد. در جنگ شناختی همه ارزش ها ذبح می شود. و سلاح ما جهت شکست این حربه دشمن جهاد تبیین است و لذا جهاد تبیین سخت ترین جهاد است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار