مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج تربت جام‌:

شهید مطهری باغبانی بیدار و تیزبین در جهاد تبیین است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج تربت جام‌ در جمع معلمان با از تجلیل از شأن و مقام معلم گفت: شهید مطهری باغبانی بیدار، تیزبین، دشمن شناس و بصیرت آفرین در جهاد تبیین است.
کد خبر: ۹۴۳۰۹۷۸
|
۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی در تربت جام حجت الاسلام سید جعفر احمدی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج تربت جام در صبحگاه مشترک گرامیداشت هفته معلم و عقیدتی سیاسی که در اداره آموزش و پرورش این شهرستان برگزار شد اظهار کرد: ایام شهادت فیلسوف جهان اسلام و بزرگ معلم تاریخ معاصر شهید مطهری فرصت مغتنمی برای یادآوری از مقام و شأن والای معلم و مربیان عقیدتی سیاسی به عنوان رهبران بشریت است.

وی با اشاره به اینکه شهید مطهری در همه جنبه ها استاد مسلم و برجسته بود تصریح کرد: استاد مطهری با تأسی از ائمه اطهار (ع) در مکتب و اندیشه امام راحل پرورش یافت و باغبانی بیدار، تیزبین، بصیرت آفرین، دشمن شناس و عالمی بزرگ و دردشناس در حوزه عقیدتی بود که علف های هرز تحریف ها را از باغ معارف دین مبین اسلام را کند و دور انداخت.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج تربت جام‌ خاطرنشان کرد: شهید مطهری سوخت تا شمع محفل بشریت را روشن نماید و مربیان عقیدتی سیاسی و معلمان در این دوران باید اسوه در جهاد تبیین باشند.

حجت الاسلام احمدی با اشاره به جنگ ترکیبی دشمن یادآور شد: استکبار جهانی با همه امکانات به میدان آمده تا مردم از انقلاب و نظام اسلامی ناامید کند و در این راستا با امپراطوری رسانه ای یک جنگ‌ترکیبی و همه جانبه را کلید زده است و به دنبال تغییر تفکر مردم و به ویژه جوانان است.

وی ادامه داد: معلمان ، مربیان و رهبران جامعه درعرصه جهاد تبیین و در ساخت نسل سالم در تراز انقلاب پیشقدم شوند و یک کارفرهنگی مانند سرود «سلام فرمانده» که بدون هزینه ساخته شد دشمنان را عصبانی کرده است چرا که کار فرهنگی اثرگذار برکت می آورد.

مدیر آموزش و پرورش تربت جام با اشاره به اینکه همدلی همه نیروهای انقلاب در کنار نیروهای تعلیم و تربیت به سمت تعالی و کمال در حرکت است گفت: بعداز دو سال شرایط خاص کرونایی امسال در ایام‌ شهادت استاد مطهری فرصتی فراهم شد تا از مقام معلمان تکریم و تجلیل شود .

حجت الاسلام یدالله دامن پاک افزود: معلمان و دانش آموزان باید ارزش های دفاع مقدس، جهاد علمی و دفاعی را با هم ادامه دادند.

وی با تاکید بر ادامه راه شهیدان انقلاب اضافه کرد: آموزش و پرورش در دفاع مقدس ۴هزار ۹۰۰ معلم و ۳۶ هزار دانش آموز شهید تقدیم انقلاب کرده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها