به منظور تجلیل از مربیان و مدیران عقیدتی سیاسی؛

همایش حکمت مطهر و بزرگداشت استاد شهید مرتضی مطهری سپاه فریمان

همایش حکمت مطهر و بزرگداشت استاد شهید مرتضی مطهری درسپاه فریمان برگزار شد
کد خبر: ۹۴۳۰۶۵۸
|
۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۰:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی ، همزمان با هفته بزرگداشت استاد شهید مرتضی مطهری ،عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج و هفته معلم همایش حکمت مطهر در محل سپاه فریمان برگزار شد.

 

دراین مراسم باشکوه که جمع کثیری از مربیان عقیدتی، هادیان سیاسی، فرماندهان حوزه ، پایگاه های مقاومت بسیج و ایثارگران و خانواده شهدای والامقام ، فرماندار، امام جمعه و مدیران ادارات و نهادهای شهرستان، حضور داشتند؛ سردار سرتیپ دوم پاسدار علی اکبر افراسیابی ، معاون هماهنگ کننده سپاه امام رضا( ع) درخصوص مقام شامخ استاد شهید مطهری و بزرگداشت هفته عقیدتی و سیاسی و هفته معلم به ایراد سخنرانی پرداخت.

 

سردار افراسیابی ضمن تبریک هفته عقیدتی و هفته معلم و تشکر از حضور بسیجیان شهرستان در مراسم گفت: شهید مطهری انسانی اثر بخش برای اسلام بود.

 

وی در ادامه گفت: دراسلام ، اصل دین و عقیده است و سایر فعالیتها در ذیل آن قرار می گیرد . سردار افراسیابی در ادامه بیان داشت: شهیدمطهری مبنای فکری انقلاب و نطام بود و میبایست برمبنای اعتقادات عمل کرد. وی درادامه گفت: راه و روش ما و اساس ماندگاری انقلاب ما برمبنای عقیده و فرهنگ است.

 

معاون هماهنگ کننده سپاه امام رضا(ع) همچنین یادآور شد: مسئولین نظام جمهوری اسلامی باید برمبنای فکری شهید مطهری (ره) به مردم کمک کنند. وی همچنین گفت مابایستی طوری عمل کنیم که پایه های انقلاب ، قوی شود.

 

سردار افراسیابی درادامه گفت: اگر مبنای فکری درست باشد، می توان در بدترین نقطه ها باتوکل به خدا نجات یافت. وی درپایان بیان داشت: امروز دشمن در جنگ شناختی می خواهد ما را از دین، انقلاب و رهبر و از شناختهای واقعی جداکند که برای مقابله با دشمن نیاز به شیعیان واقعی داریم و بایستی برای کمک به رفع محرومیت در جامعه بکوشیم.

 

درپایان مراسم حکمت مطهر باحضور سردار افراسیابی و مسئولین ادارات و نهادها از مربیان و مدیران عقیدتی، مربیان آموزش و حفا با اهداء لوح و هدایا تقدیر بعمل آمد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها