اعزام مدیران و کارمندان بسیجی حوزه شهید رجایی به مناطق عملیاتی غرب کشور

جمعی از کارمندان و مدیران بسیجی حوزه شهید رجایی(ره) ادارات کل استان مرکزی در اردوی راهیان نور غرب کشور شرکت و از برنامه های فرهنگی . تربیتی این اردو در مناطق غرب کشور بهره مند شدند.
کد خبر: ۹۴۳۰۳۰۳
|
۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۵
ثبه گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛جمعی از کارمندان و مدیران بسیجی حوزه شهید رجایی(ره) ادارات کل استان مرکزی در اردوی راهیان نور غرب کشور شرکت و از برنامه های فرهنگی . تربیتی این اردو در مناطق غرب کشور بهره مند شدند.
 
عبدی فرمانده حوزه شهید رجایی ادارات کل در حاشیه اعزام بسیجیان این حوزه به مناطق غرب کشور گفت:پس از برگزاری موفق اردوهای راهیان نور مناطق جنوب کشور در پایان سال گذشته و ابتدای سال‌جاری برای کارمندان و مدیران بسیجی و استقبال بسیار خوب این عزیزان، اردوهای راهیان نور غرب کشور از نیمه دوم اردیبهشت‌ماه جاری در دستور کار قرار گرفته است و مدیران و کارمندان ادارات با حضور در این اردوها از برنامه ها بهره مند می شوند.
 
وی با اشاره به برنامه های اردوی راهیان نور غرب افزود: برنامه‌های متنوعی از جمله بازدید از باغ موزه دفاع مقدس همدان، بازدید از یادمان عملیات مرصاد و پادگان ابوذر، بازدید از بیمارستان صحرایی قصر شیرین، بزرگداشت عملیات غرور آفرین بازی دراز، یادواره شهدای عملیات بازی دراز در حرم مطهر احمد بن اسحاق(ره) در شهر سر پل ذهاب، صعود به قله بازی دراز و برنامه های فرهنگی دیگر برای زائران استان مرکزی در نظر گرفته شده است.
 
عبدی ادامه داد: بازی‌دراز و حماسه این منطقه نیز یکی از نمادهای ایثار، فداکاری، پایمردی، از خود گذشتگی و ولایتمداری ملت قهرمان ما است.
 
وی خاطر نشان کرد: جهاد تبیین از مطالبات مهم مقام معظم رهبری و راه مقابله با راهبرد دشمن در تحریف واقعیات است و امروز همه ما وظیفه داریم که در مسیر جهاد تبیین گام برداریم و این اردوها با رویکرد جهاد تبیین برای کارمندان و مدیران بسیجی برگزار می شود و به عنوان سفیران جهاد تبیین در ادارات خود حضور و نقش آفرینی می کنند.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار