خبرهای داغ:
فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه:

مراسم افتتاحیه اردوهای سراسری راهیان نور در سرپل‌ذهاب برگزار می‌شود

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه گفت: ۱۶ اردیبهشت ماه مراسم بزرگداشت شهدای عملیات بازی دراز و افتتاحیه اردوهای سراسری راهیان نور در شهرستان سرپل‌ذهاب برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۴۲۹۹۴۹
|
۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، سردار «بهمن ریحانی» در حاشیه بازدید از روند آماده‌سازی یادمان و یادواره شهدای بازی دراز در بقعه احمد ابن اسحاق (ره)، با گرامیداشت یاد شهدای عملیات بازی دراز افزود: حماسه مردمی و کشوری سالروز عملیات غرور آفرین بازی دراز امسال بعد از ۲سال که به دلیل شیوع کرونا برگزار نمی‌شد ۱۵ و ۱۶ اردیبهشت ماه در شهرستان سرپل ذهاب برگزار می شود.

وی این مراسم را بعنوان افتتاحیه اردوهای راهیان نور کشوری عنوان کرد و اظهار داشت: مردم شهرستان سرپل ذهاب در سنوات گذشته مهمان نوازی و میزبانی شایسته ای را از شرکت کنندگان در مراسم داشتند که قابل قدردانی است و امسال نیز بطور قطع مهمان نوازی خود را از زایران یادمان‌های دفاع مقدس انجام خواهند داد.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان ‌کرمانشاه در ادامه گفت: برای مراسم امسال مقدمات در سطح کشور انجام شده و با استان های مختلف برای حضور در سرپل ذهاب هماهنگی های لازم صورت گرفته است.

سردار ریحانی ادامه داد: مراسم یادواره شهدای بازی دراز بعد از نماز مغرب و عشاء با سخنرانی سردار سلیمانی رییس سازمان بسیج مستضعفین کشور و مداحی مداحان استان در جوار بقعه متبرکه حضرت احمد ابن اسحاق (ره) برگزار می شود.

وی گفت: مراسم صعود سراسری به ارتفاعات بازی دراز با حضور کاروان های راهیان نور، بسیجیان، اقشار مختلف مردم، یادگاران دوران دفاع مقدس و خانواده های معظم شاهد و ایثارگر از صبح جمعه ۱۶ اردیبهشت ماه ساعت ۷ صبح در دامنه ارتفاعات آغاز می شود.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان ‌کرمانشاه ادامه داد: مراسم صعود به ارتفاعات بازی دراز نیز با سخنرانی سردار علی شادمانی معاون هماهنگ کننده قرارگاه مرکزی خاتم الانبیاء (ص) و مداحی حاج صادق آهنگران در محل یادمان شهدای بازی دراز برگزار می شود.

سردار ریحانی در پایان بیان کرد؛ امیدواریم که مراسمی در خور و شایسته شهدای عملیات غرور آفرین بازی دراز برگزار شود و از تمامی دست اندرکاران و مسوولان شهرستان سرپل ذهاب به خصوص مجموعه سپاه ناحیه سرپل‌ذهاب که برای تمهید مقدمات برگزاری این مراسم تلاش کردند، قدردانی می کنم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار