امام جماعت مسجد امام خمینی(ره) کلیبر:

ایام آخر رمضان فرصت مغتنم برای دعا و توبه است

تبریز- امام جماعت مسجد امام خمینی(ره) کلیبر گفت: ایام آخر ماه رمضان فرصت مغتنم بر مومنان روزه دار بوده و این فرصت عظیم را باید با دعا ،نیایش و تضرع به در گاه الهی گذراند.
کد خبر: ۹۴۲۹۲۲۷
|
۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام سیف اله نجفی اظهار داشت: نورانی ترین چهره دینی و قرآنی و اولین پیشوای مسبلمین جهان در ماه رمضان به خاطر شدت عدالتش، توسط اشقی الاشقیا به شهادت رسیده لذا امت اسلامی و همه عدالتخواهان عالم باید سراسر رمضان را بر شناخت و ترویج اهداف مولایشان که راه شناخت خداوند متعال است اختصاص دهند.

وی اضافه کرد: نزول قرآن، برکات و رحمت الهی در این ماه و شهادت مولای متقیان عالم آن حجت خدا در روی زمین با ولایت گره خورده واین خود نشان از عظمت والای آن امام همام و سعادت وسرافرازی مسلمین می باشد وباید عظمت و اهمیت این ایام را  درک کرده وفلب و روح خود را با توسل به ولایت ، دعا ،نماز وتلاوت قرآن نورانی کرد.

حجت الاسلام نجفی ابراز داشت: خداوند بر پیامبر اسلام وعده بخشش گناهان امت را داده ورحمت واسعه حضرت حق در این ایام شامل حال همه بشریت شده در صورتیکه انسان بر کناهان خود آگاه بوده ودر زدودن آن با خلوص  نیت به در گاه خدایش ناله کند وماه رمضان را با پشیمانی از همه معاصی وچشمانی گریان وداع کند.

وی یادآور شد: دشمنان دین و مستکبرین جهان،سعی دارند قدروعظمت  ماه رمضان وایام الهی و شخصیت های آسمانی را در میان مسلمانان به دست نسیان و فراموشی بسپارند.چون آن سرمایه های معنوی سبب سعادت، نورانیت و استقامت مسلمانان در برابر مستکبران عالم است و جهان را در مسیر عزت و رهایی از ظلم و ستم و بی عدالتی قرار می دهد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار