معاون هماهنگ کننده فرمانده سپاه عاشورا:

نقش رسانه ها در قدرت منطقه ای نظام تاثیرگذار است

تبریز- معاون هماهنگ کننده فرمانده سپاه عاشورا با اشاره به اهمیت نقش رسانه ها، اظهارداشت: نقش رسانه ها در قدرت منطقه ای نظام تاثیرگذار است.
کد خبر: ۹۴۲۹۲۲۴
|
۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، الیاس گلمحمدزاده در آیین رونمایی از ششمین جشنواره رسانه ای ابوذر، به لزوم توجه رسانه ها در خصوص ارزش ها و آرمان های انقلاب و انعکاس واقعیت های موجود تاکید کرد.

وی با بیان اینکه بسیج مختص همه مردم، گفت: مطالبه گری جزو وظیفه ذاتی بسیج و رسانه است و تا رسانه مطالبه گر نباشد نمی تواند حق مردم را از مسئولان مطالبه کند چرا که رسانه واسط بین مردم و مسئولان است.

گلمحمدزاده به حضور پرشور مردم در راهپیمائی روز قدس اشاره و بیان کرد: علیرغم دو سال وقفه در برگزاری این آیین به خاطر شرایط کرونایی کشور و شیطنت برخی از دشمنان، باز این مردم بودند که آمدند و نشان دادند پای اهداف نظام هستند و اکنون نوبت مسئولان است که نسبت به مردم توجه کرده و در مسیر حل مشکلات آن ها گام بردارند.

وی از اهالی رسانه خواست در خصوص رویداد مهم راهیان نور نیز اهتمام ویژه ای داشته و در اردوهای راهیان نور شرکت کنند تا با سفر به مناطق عملیاتی آثار محتوایی فاخری تولید و نشر دهند.

ظهر امروز طی آیینی پوستر فراخوان ششمین جشنواره رسانه ای ابوذر به همت بسیج رسانه آذربایجان شرقی در سالن سازمان تبلیغات اسلامی استان رونمایی شد.

ارسال نظرات