فرماندار گناباد خواستار پیگیری جهت راه اندازی مرکز درمان ناباروری در گناباد شد

دکتر نصیری در جلسه حمایت از خانواده و جوانی جمعیت گفت؛ جمعیت بخشی از موضوع اقتدار ملی است و ما باید یه سمت جوان سازی جمعیت برویم.
کد خبر: ۹۴۲۸۹۲۱
|
۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی جلسه حمایت از خانواده و جوانی جمعیت با حضور مسئولین در محل سالن شهدای دولت فرمانداری گناباد برگزار شد در این مراسم فرماندار گناباد گفت : آمار و ارقام نشان می دهد که زاد ولد علی رغم اینکه در بسیاری از شهرها در دوران بیماری کرونا در حال کاهش بوده است، اما در گناباد ما شاهد زاد و ولد بوده ایم و نرخ جمعیتی گناباد در این موضوع در حال افزایش است.

 

نصیری تصریح کرد؛ گناباد در ۱۰۰ سال گذشته مهاجر پذیر نبوده و متاسفانه جمعیت گریز بوده است و تقریبا دو برابر جمعیت از گناباد رفته اند و ما جمعیت جوانی نداشته ایم.

 

وی عنوان کرد؛ در همین راستا کمیته شش گانه ی آموزش و پژوهش، بهداشت و درمان، کمیته بانوان، کمیته قضایی، کمیته اقتصادی و دارایی و کمیته فرهنگی و اجتماعی تشکیل گردید تا هر کدام از این کمیته راه کارهای لازم را در این راستا داشته باشند و با جلساتی که هر کمیته با اعضای خود برگزار نمایند، زمینه های ایجاد فرزند آوری و جوانی جمعیت بسترهای لازم را بوجود آورد.

 

فرماندار گناباد اظهار داشت؛ ما در گناباد بالای ۳۰۰ نفر زوج نابارور داریم. با توجه به زیرساخت های سخت افزاری و ظرفیت های موجود در بیمارستان علامه بهلول، دانشگاه علوم پزشکی گناباد باید در جهت راه اندازی مرکز درمان ناباروری اقدامات لازم را انجام دهد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار