مسئول بسیج رسانه سپاه کربلا:

زمان آن رسیده اصحاب رسانه آزاده با جریان صهیونیستی مقابله کنند

ساری-مسئول بسیج رسانه مازندران خاطرنشان کرد: زمان آن رسیده است تا اصحاب رسانه‌ی آزاده در برابر جریان مخربی که توسط رژیم منحوس صهیونیستی علیه قبله اول مسلمین به‌راه افتاده است، بایستند.
کد خبر: ۹۴۲۸۷۲۵
|
۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، عبدالمهدی حق‌شناس امروز در روز جهانی قدس با یادآوری اینکه جمهوری اسلامی ایران تنها نظام حاکمیتی در دنیا است که هیچ‌گاه دست از حمایت قدس شریف و مردم بی‌پناه فلسطین بر نداشته است،گفت: این‌روز بزرگ روز دفاع از اسلام و حقانیت در برابر کفر زمان است.

او افزود: باوجود تلاش‌های رسانه‌های صهیونیستی برای تخطئه روز قدس، اما حکمت خدا بر این بود که این رویداد جهانی به مطالبه اصلی مسلمانان و آزادی‌خواهان سراسر دنیا تبدیل شود.

مسئول بسیج رسانه مازندران از تمامی رسانه‌های آزادی‌خواه و خبرنگاران آزاده خواست که با هر جریان فکری که دارند، پای کار قدس باشند؛ خاطرنشان کرد: زمان آن رسیده است تا اصحاب رسانه‌ی آزاده در برابر جریان مخربی که توسط رژیم منحوس صهیونیستی علیه قبله اول مسلمین به‌راه افتاده است، بایستند و در جهاد تبیین قدس شریف شرکت کنند.

حق‌شناس با بیان اینکه بسیاری از دولت‌ها و حاکمان کشور‌های اسلامی که به ظاهر خود را حامی قدس نشان می‌دادند، این روز‌ها با وقاحت کامل دم از سازش با اسرائیل می‌زنند؛ افزود:، اما ایران و مردم آزادی‌خواه آن ۴۳ سال است که لحظه‌ای دست از حمایت از قدس و مردم مظلوم فلسطین برنداشتند.

او با تاکید بر این وعده قطعی که یقیناً قدس شریف آزاد خواهد شد، گفت: روسیاهی برای کسانی خواهد ماند که پاره تن اسلام را تنها گذاشتند و با رژیم کودک‌کش و فاسد صهیونیستی به هر نوعی دست دوستی داده و او را همراهی کردند./آوای خزر

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار