مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا :

با همت مردان میدان مرگ رژیم صهیونیستی نزدیک است/ سایه موشک‌های مقاومت بر سر اهداف رژیم اشغالگر

ساری-حجت الاسلام تسخیری با تاکید براینکه اگر رژیم صهیونیستی کوچک‌ترین اقدامی کند، بزرگ‌ترین سیلی را دریافت می‌کند، بیان کرد:با همت والای مردان میدان مرگ رژیم صهیونیستی نزدیک است.
کد خبر: ۹۳۴۰۳۳۲
|
۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۰:۵۰

با همت مردان میدان مرگ رژیم صهیونیستی نزدیک است/ سایه موشک‌های مقاومت بر سر اهداف رژیم اشغالگر

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، حجت الاسلام غلامحسن تسخیری مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا در مراسم روز جهانی قدس در رامسر به اهمیت زنده نگاه داشتن روز قدس پرداخت و گفت: روز قدس، نماد صف بندى حق در مقابل باطل است لذا فلسطین نباید دست دشمنان اسلام باشد.

حجت الاسلام تسخیری با بیان این مطلب که روز قدس فقط روز فلسطین نیست؛ روز امت اسلامى است، افزود:مسئله فلسطین، مسئله‌ای صرفاً دینی یا صرفاً سیاسی نبوده و حمایت یا عدم حمایت ما از مردم فلسطین، حمایت از یک قشر با عقاید خاص نیست، مقابله با دشمنی است که اگر از همان مرز‌های اولیه مقابل او قرار نگیریم، باید در خانه خودمان مانع تهاجمات او شویم.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا در ادامه سخنان خود اضافه کرد: خداوند متعال معراج پیامبران را از یک مکان پاک مسجدالحرام به مکان دیگر قرار داد و این دو مکان مقدس قبلگاه مسلمان و محل نزول وعروج انبیا است در این سرزمین وانبیا الهی حضور داشتند و مردم را برای هدایت خداوند متعال راهنمائی می‌کردند و مسجد الاقصی محل عروج خیلی از انبیا واولیایی الهی ست.

حجت الاسلام تسخیری در همین رابطه افزود: این دو امکان پاک اطرافش را افراد خبیث، رذیل، وپست قرا گرفتند مدعیانی هستند که این منطقه را حکمرانی وکلیدداری می‌کنند در حالی که قبلگاه مسلمانان وآن خانه اول یعنی بیت الحرام و مسجد الاقصی پاک است وبرای دوری از ظلم و جنایت و پایگاه مبارزه با ظلم افراد است نه محل حضور فاسدان و ظالمان.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا در ادامه سخنان خود بیان کرد: آل سعود وآل یهود این دو خانه مقدس را احاطه کردند و این دو خانه، خانه مسلمین وپناهگاه انسانیت و بشریت است لذا قطعا همانطوری که پیامبر گرامی اسلام صلی الله وانبیای الهی این دو مکان مقدس را برای عبادت و محوریت وحرکت مسلمانان و آزاد اندیشان عالم قراردادند و بطور قطع به فضل الهی آزاد خواهد شد.

حجت الاسلام تسخیری تاکید کرد: چه آل سعود که امروز با تفکر آمریکایی اسرائیلی مدعی کلید دار بودن کعبه و خانه خداست وجنایت‌های که در کشور‌های سوریه، عراق و در یمن، اقدام نابخردانه آل سعود در منطقه برای تضعیف جهان اسلام است و آل سعود در حال فروپاشی است و امروزه ذلیلانه در حال از دست دادن پایگاه‌های مهم شان چه در داخل و بیرون عربستان شاهد آن هستیم.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا با اشاره به جنگ آل سعود علیه مردم مظلوم یمن ، گفت: آل سعود که آمده بود یمن را دو هفته‌ای تصاحب کند الان تقریبا شش سالی است که در این منجلاب دست وپا می‌زند وبا زبان فارسی از ایران مقتدر تقاضا‌ی می‌کند تا نجات پیدا کند.
 
حجت الاسلام تسخیری با تصریح بر اینکه آل سعود دارای تفکر یهودی اسرائیلی آمریکایی است، خاطرنشان کرد:   امروز آمریکا و اسرائیل پشت عربستان را خالی کردند در حالی که آل سعود دیگر آن گاو شیرده نیست ودرحال فروپاشی است.
 
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا در بخش های دیگری از سخنان خود گفت:رژیم منحوس اسرائیلی که شعار نیل تا فرات را سر می‌داد و  تمام منطقه را بصورت نقشه و کاغذ تفکیک نمودو با پشتوانه آمریکای جنایتکار به منطقه حمله کرد اما امروزه پشت دیوار بزرگ درمرزهاوخاک‌های اشغالی در فلسطین خود را محصور کرده است ودر مهم‌ترین مقر‌های شاهد موشک‌های جبهه مقاومت است.
 
حجت الاسلام تسخیری با تاکید بر اینکه رژیم اشغالگر قدس در حال فروپاشی و نابودی است ، افزود:همان طوری که رهبر معظم انقلاب چند سال پیش بیان فرمودند که اسرائیل ۲۵ سال آینده را نخواهد دید ، امروزه این رژیم منحوس با دستان خود مرگ خود را نزدیک‌تر کرده است وبا ذلت در میان مردم خود و مردم منطقه ضعیف است و نمی‌تواند پایگاه‌های خود را مهار کند.
 
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا در هیمن باره افزود: رژیم کودکشی که مدعی است ما دولتی هستیم که می‌توانیم بر منطقه احاطه پیدا کنیم امروز نه پدافندش، پدافند برای مقابله با موشک‌های جبهه مقاومت است ونه اقتدارش برای حمله به دیگر مناطق است.
 
حجت الاسلام تسخیری با تاکید براینکه اگر رژیم صهیونیستی کوچک‌ترین اقدامی کند، بزرگ‌ترین سیلی را دریافت می‌کند، بیان کرد:  این همت جبهه مقاومت و مردان میدان است که عرصه را بر رژیم صهیونیستی و بر فرمانبران ونوکران رژیم صهیونیستی تنگ کردند  لذا با همت والای مردان میدان مرگ رژیم صهیونیستی نزدیک است وبه فضل الهی این دو خانه بزرگ از لوث آل سعود و آل سعود پاک خواهد شد.
 
انتهای پیام/
 
 
 
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار