خبرهای داغ:

گازرسانی به ۲۱۰ واحد صنعتی شهرک شهید سلیمانی تبریز

تبریز- سرپرست شرکت گاز آذربایجان شرقی گفت: ۲۱۰ واحد صنعتی جدید در شهرک صنعتی شهید حاج قاسم سلیمانی تبریز به شبکه گاز وصل می‌شوند.
کد خبر: ۹۴۲۷۷۶۰
|
۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی،کمالی در بازدید از ایستگاه تقلیل فشار گاز ۳۰ هزار متر مکعبی شهرک صنعتی شهید سلیمانی افزود: این طرح ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و با هدف افزایش ظرفیت گازرسانی در این شهرک انجام می‌شود.

وی ادامه داد: با اتمام این طرح، امکان تامین گاز ۲۱۰ واحد صنعتی این شهرک از نعمت ارزان و پاک گاز طبیعی فراهم می‌شود و تامین گاز بخش‌های صنعتی، تولیدی و کشاورزی در اولویت برنامه‌های گازرسانی قرار دارد.

کمالی اضافه کرد: با افزایش ظرفیت ایستگاه تقلیل فشار شهرک صنعتی شهید حاج قاسم سلیمانی از ۱۰ هزار متر مکعب به ۳۰ هزار متر مکعب، علاوه بر ایجاد ظرفیت اشتراک پذیری‌های جدید، زمینه استمرار جریان گاز مشترکان قبلی فراهم شده و شرایط استفاده سایر متقاضیان همجوار در این شهرک از گاز طبیعی نیز ایجاد شده است.

کمالی خاطرنشان کرد: علاوه بر بخش‌های صنعتی و تولیدی در استان، هم اکنون ۱۵۴ جایگاه سوخت گاز در استان فعال هستند که این امر نقش مهمی برای کاهش آلایندگی‌های زیست محیطی ارائه می‌کند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار