خبرهای داغ:

واقعه طبس سند حقانیت نظام است

بهشتی فر گفت :شکست آمریکا حرای طبس سندی بر حقانیت انقلاب و نظام ما و امداد های غیبی خداوند در حفظ این انقلاب است
کد خبر: ۹۴۲۷۷۰۱
|
۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی ، حجت الاسلام والمسلمین بهشتی فر ،رئیس اداره سازمان تبلیغات شهرستان طبس در مراسم گرامیداشت پنجم اردیبهشت ،سالروز شکست آمریکا در صحرای طبس  در پایگاه ولایت مسجد و حسینیه امیر المومنین طبس گفت : خیلی از بزرگان ما واقعه طبس را تفسیر مجدد سوره فیل دانسته اند.

وی افزود :پادشاه حبشه زمانی که متوجه شده بود که خانه ای به نام خانه خدا در مکه است و همه برای زیارت به آنجا می روند به این نتیجه رسید که یک عبادت گاه زیبا و باشکوه بسازد تا عموم مردم به آنجا بروند ولی این اقدام با استقبال مردم همراه نشد و از طرفی یک مرد عرب به این خانه اهانت کرد.

وی اشاره کرد :پادشاه حبشه تصمیم گرفت با سپاهی عظیم به همراه فیل ها جنگی به مکه رفته و خانه خدا را تخریب کند و زمانی که به مکه نزدیک رسید در نزدیکی مکه تعدادی از شتران عبد المطلب را به عنوان غنیمت گرفت ولی عبد المطلب به دیدار پادشاه حبشه رفته و جمله ای تاریخی گفت.

بهشتی فر خاطر نشان کرد :عبد المطلب گفت ؛ من صاحب شتران خود هستم و این خانه هم خدایی دارد و خدا خودش از خانه اش دفاع خواهد کرد و اینگونه شتران خود را گرفت و رفت.

وی عنوان داشت :سپاه ابرهه به راه خود ادامه دادند تا به نزدیکی مکه رسیدند و این زمان بود که پرندگان کوچکی به امر خدا به به منقار داشتن سنگ های کوچک به میدان آمدند و با رها کردن آنها سپاه ابرهه را مانند علف جویده شده له کردند.

رئیس اداره سازمان تبلیغات طبس افزود :واقعه طبس هم به همین گونه است آمریکا با بهترین نیروها و بهترین تجهیزات و متخصصین خود در ابتدای انقلاب به میدان آمده بودند تا علاوه بر آزاد سازی گروگانان خود و بمباران جماران کار انقلاب را تمام کنند ولی غافل از این که این انقلاب صاحبی دارد و خداوند متعال حافظ این انقلاب است.

وی تاکید کرد :اینجا بود که خداوند با به حرکت آوردن شن های ریز بیابان خود دشمن را زمین گیر کرد و این اتفاق سند حقانیت این انقلاب و امام و رهبری مقام معظم رهبری و شهدای ماست و این اتفاق باید برای جوانان تبیین شود و این سند حقانیت اسلام و سند رسوایی دشمن باید بزرگ شده و همه جا حتی به صورت نماد گذاشته شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار