استان بوشهر با داشتن نفت، گاز و پتروشیمی ظرفیت اشتغال جوانان را دارد

امام جمعه بوشهر گفت: این استان با توجه به داشتن نفت، گاز و پتروشیمی ظرفیت برای اشتغال جوانان را دارد و باید از این فضا بهره لازم برده شود.
کد خبر: ۹۴۲۷۲۲۶
|
۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر بوشهر عنوان کرد که مردم از دولت جهادی و انقلابی انتظار دارند در زمینه اشتغال جوانان تحولی رخ دهد و این کار همت مسئولان را می‌طلبد.
او می‌گوید: باتوجه به نگرش دولت و تلاش‌های استاندار بوشهر در جهت اشتغال جوانان تحصیل کرده امید می‌رود در یکی دو سال آینده آمار بیکاری در استان به کمترین میزان خود برسد.
امام جمعه بوشهر گفت: طبق نتایج مراکز آمار کشور اکنون نرخ بیکاری در استان بوشهر ۸.۴ تا ۹ درصد است؛ ۵۰ هزار نیروی کار آماده در استان بوشهر وجود دارد که به کار گیری این افراد در این استان باظرفیت‌های گسترده ساده است.
صفایی بوشهری عنوان کرد که استان بوشهر با توجه به داشتن انرژی نفت و گاز و پتروشیمی فضای لازم برای اشتغال جوانان را دارد و باید از این فضا بهره لازم برده شود و از نیروهای بومی تحصیل کرده علاوه بر کارهای کارشناسی باید در رده‌های مدیریتی نیز بهره گرفت و به عنوان یک نعمت به آن‌ها نگاه شود.
او پشت صحنه گرانی‌های کاذب را سودجویی و سوداگری دانست و گفت: بدون اینکه نرخ تولید افزایش و یا کمبودی باشد، کالایی را گران می‌کنند که در این راستا مسئولان باید برخورد قاطع داشته باشند.
نماینده ولی فقیه در استان بوشهر می‌گوید: سپاه پاسداران در طول عمر انقلاب اسلامی به خوبی از حریم انقلاب و نظام اسلامی محافظت کرد و نه تنها در عرصه‌های دفاعی و نظامی بلکه در خدمت رسانی به محرومان، تولید علم و پیشرفت، تولید محصولات دانش بنیان و تربیت نیروهای جوان کارنامه‌ای درخشان دارد.
انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار