خبرهای داغ:
فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص):

حراست و پاسداری از انقلاب برجسته ترین مصداق جهاد تبیین است

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) گفت: مقام معظم رهبری با همه قدرت جهاد تبیین را ارائه کردند زیرا جهاد تبیین همان جهاد کبیر است و برجسته ترین مصداق آن حراست و پاسداری از انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۹۴۲۶۶۸۸
|
۳۰ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، سردار بهمن ریحانی امروز سه شنبه در همایش ائمه جمعه و جماعات در راستای جهاد تبیین که در حسینیه ثارالله کرمانشاه برگزار شد، حفاظت و حراست از دستاوردهای انقلاب را وظیفه خطیری دانست و واظهار داشت: امروز دشمن در حال تغییر راهبردهای خود است که به تناسب آن ابزارهای تخاصم را نیز تغییر داده است.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) افزود: امروز دشمن به دنبال وارونه نشان دادن حقایق انقلاب اسلامی است و با این کار قصد دارد مسیر انقلاب را تحریف کرده و یأس و ناامیدی را بر جامعه حاکم کند.

وی گفت: البته نیروهای اسلام نیز در حال انجام کارهای بزرگ برای مقابله با تهاجم دشمن هستند و یقین داریم اگر درست برنامه ریزی کنیم پیروز میدان خواهیم بود و این وعده الهی است.

سردار ریحانی بیان داشت: مقام معظم رهبری با همه قدرت جهاد تبیین را ارائه کردند زیرا جهاد تبیین همان جهاد کبیر است و برجسته ترین مصداق آن حراست و پاسداری از انقلاب اسلامی است.

وی با بیان اینکه امروز میدان، میدان دو جریان حق و باطل است، خاطر نشان کرد: تلاش دشمن این است که از همه زمینه های موجود در جامعه حداکثر استفاده را ببرد، آنها فهمیده اند که از هجوم و جنگ سخت نتیجه ای نخواهند گرفت لذا صحنه را عوض کردند.

سردار ریحانی ادامه داد: امروز دشمن به دنبال تغییر نگاه، افکار و بی تفاوت کردن مردم هستند و همانطور که رهبر فرمودند دشمن در حال عوض کردن جای دوست و دشمن و ظالم و مظلوم است.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) افزود: از حضرت آدم تا خاتم کار تبیین و روشنگری را بر عهده داشتند و وظیفه اصلی آنها روشنگری و هدایت مردم به راه راست بوده است.

وی اذعان داشت: زمانی انسان اقدام به عمل خواهد کرد که قلب و ذهن او پذیرای عمل باشد و اینجاست که نقش تبیین جایگاه خود را پیدا می کند.

سردار ریحانی گفت: قرآن محل رجوع است و خداوند پیامبر(ص) را مکلف کرد که راه و روش درست را برای مردم تبیین کند لذا تلاش برای اینکه افکار و رفتار انسان‌ها را درست کرده و از انحراف آنها جلوگیری کنیم جهاد بزرگ است.

وی گفت: قشر ائمه جمعه و جماعات باید از طریق تریبون نمازجمعه و نمازهای جماعات استفاده کرده و نسبت به تبیین انقلاب اقدام کنند.

سردار ریحانی نقش روحانیت را در جهاد تبیین نقشی برجسته عنوان کرد و بیان داشت: حضور ائمه جماعات نقش هدایتگری در جامعه را ایفا می کند لذا می توانند اقشار مختلف جامعه را تحت تأثیر مثبت خود قرار دهند.

وی افزود: روحانیت نقش اساسی در تبلیغ و گسترش اسلام دارند و امروز باید با هم‌صحبتی و هم‌کلامی با جوانان به تبیین فرهنگ اسلام ناب و دستاوردهای انقلاب بپردازند.

ارسال نظرات