خبرهای داغ:
امام جمعه شهر جدید سهند:

کمک به همنوع و دستگیری از نیازمندان از راه های رسیدن به رضای الهی است

تبریز- امام جمعه شهر جدید سهند در جشن کرامت با اشاره به توزیع بسته های معیشتی در شهر سهند طی دو سال گذشته و ماه رمضان گفت: کمک به همنوع و دستگیری از نیازمندان از راه های رسیدن به رضای الهی است.
کد خبر: ۹۴۲۶۳۹۲
|
۲۹ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام منیب راد افزود: در ماه رمضان مومنین برای رسیدن به قرب الهی از یکدیگر سبقت می گیرند و نوعی مسابقه به راه می افتد.
وی شهر سهند را از لحاظ فرهنگی بسیار شاخص عنوان کرد و گفت: شهر جدید سهند چهره های شاخص قرانی، شهدای حرم و مردمی انقلابی دارد بطوری که خلبانی که اخیرا به شهادت رسید ساکن شهر سهند بوده است.
علایی شهردار سهند نیز در این محفل معنوی همدلی مسئولان شهر جدید سهند را عامل توسعه این شهر دانست و گفت: فضای بسیار مناسبی برای همکاری بین شورای شهر، شهرداری و شرکت عمران ایجاد شده است که امیدواریم بتوانیم در سایه این همدلی خدمات شایسته به مردم شهر ارائه بدهیم.
مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید سهند نیز با اشاره به انجام کارهای فرهنگی در کنار کارهای عمرانی گفت: در همین راستا افزایش کارهای فرهنگی جزو برنامه های شرکت عمران است که با جدیت ادامه دارد و برپایی غرفه های خوشنویسی، کتابت قران، نقاشی کودک و نوجوان، حلواپزی، و نمایش اثار هنری و عکاسی هنرمندان و توزیع بسته های معیشتی در قالب جشن کرامت صورت می گیرد.
عباس مصطفوی افزود: از زمان شیوع کرونا نیز بیش از 2500 بسته معیشتی بین نیازمندان شهر سهند پخش شده و طی سال هم ادامه خواهد داشت.
وی گفت: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اشتغال زایی و حمایت از کارآفرینان نمایشگاه های تولیدات خانگی را راه اندازی می کنیم و امروز نیز زنان خانه دار حلوا و شیرینی های خانگی خود را به نمایش گذاشتند.
در این مراسم از حافظان و نخبگان قرانی، حافظ و قاری بین المللی قران و چهره های فرهنگی و هنری تجلیل شد.

ارسال نظرات