حجت الاسلام شربیانی:

شهدا بر عهد خود باقی ماندند و شهید شدند

تبریز-امام جمعه عجب شیر گفت: خیلی از افراد بودند با وجودی که برای این نظام زحمت کشیدند شکنجه ها دیدند نتوانستند تا آخر پای این نظام بمانند و متاسفانه عاقبت بخیر نشدند ولی شهدا بر عهد خود باقی مانده و شهید شدند.
کد خبر: ۹۴۲۵۸۳۷
|
۲۷ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام شربیانی به مناسبت نخستین سالگرد شهادت سردار شهید سید محمد حجازی گفت: نباید گمان کنیم که آنهایی که در راه خدا جهاد کردند، کشته شدند نه بلکه آن ها حی و زنده هستند.

وی افزود: سعادت بزرگی است که انسان با سرمایه بزرگ ایمان از دنیا برود  هم همچون شهدا که رستگار شدند به فوج عظیم رسیده‌اند.

حجت الاسلام شربیانی به ایثار و از خودگذشتگی مسلمانان اشاره و افزود: انسان باید طالب شهادت بود و روحیه شهادت طلبی را در خود زنده کرد و این هم را در فرازی از دعای ماه رمضان می‌خوانیم که خدایا قتال و از دنیا رفتن مرا در راه خودت قرار بده.

وی گفت: در جامعه‌ای که ایثار است و مردم با شهادت خود احکام دین اسلام را زنده نگه داشتند نباید بی حجابی و بدحجابی وجود داشته باشد مسئولان باید این نکته را در نظر بگیرند و اجازه ندهند خون شهدا پایمال شود.

امام جمعه عجب شیر در خطاب به مسئولان شهرستان گفت: نباید اجازه بدهیم فسق و فجور در جامعه رواج پیدا کند هر کس به نوبه خود باید با فساد و به خصوص بی حجابی در جامعه مبارزه کند تا در آن دنیا شرمنده شهدا نباشد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار