تخریب 4 مورد تغییر کاربری غیر مجاز در اراضی کشاورزی شهرستان گناباد

مسئول امور اراضی جهاد کشاورزی گناباد گفت :در راستای اجرای تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی، 4 مورد ساخت و ساز غیر مجاز در بخش مرکزی شهرستان تخریب شد.
کد خبر: ۹۴۲۵۷۱۳
|
۲۶ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از خرسان رضوی علی حبیبی مسئول امور اراضی جهاد کشاورزی از تخریب چندین مورد ساخت و ساز غیر مجاز در بخش های مختلف شهرستان گناباد خبر داد . حبیبی گفت :در راستای مقابله با تغییر کاربری اراضی زراعی این بناهای غیرمجاز در اراضی کشاورزی روستاهای بیلند و دلویی از توابع بخش مرکزی این شهرستان و با حضور نماینده دادستان، نیرو‌های انتظامی و همکاری شهرداری تخریب و قلع و قمع شد.

حبیبی ضمن تاکید بر فرهنگ‌سازی و پیشگیری از تغییر کاربری اراضی زراعی و باغی در خارج از محدوده قانونی شهر و روستا افزود: قلع و قمع بنا‌های غیر مجاز به عنوان راهکار نهایی در دستور کار قرار می‌گیرد و با متخلفین برخورد قانونی به عمل می‌آید.

وی ادامه داد :هرگونه خردکردن اراضی، احداث بنا اعم از ساخت ملک و یا اتاقک، دیوارکشی و فنس کشی و تخلیه مصالح ساختمانی در زمین‌های کشاورزی اعم از باغی و زراعی در حکم تغییر کاربری غیرمجاز محسوب شده و مطابق قانون با متخلفان برخورد می‌شود و اراضی باید به وضع سابق خود بازگردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها