شهادتِ جانباز 70 درصد عبدالصمد رجبی دهکردی

«عبدالصمد رجبی دهکردی» پس از سالها تحمل درد و رنج جانبازی شیمیایی به یاران شهیدش پیوست.
کد خبر: ۹۴۲۵۴۰۷
|
۲۵ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۷:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ اسماعیل عسگری سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران چهارمحال و بختیاری  گفت: جانباز ۷۰ درصد «عبدالصمد رجبی دهکردی» پس از تحمل چندین سال درد و رنج شیمیایی سحرگاه روز ۲۴ فروردین ۱۴۰۱ در یازدهمین روز ماه مبارک رمضان به یاران شهیدش پیوست.

وی با بیان اینکه عبدالصمد رجبی در اسفندماه ۱۳۶۲ در عملیات خیبر دچار شیمیایی شدید از ناحیه ریه شد، عنوان کرد: این جانباز صبور و سرافراز در بیمارستان امیرالمومنین علیه السلام اصفهان به خیل شهدا پیوست.

سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران چهارمحال و بختیاری پل شهادت را اصلی‌ترین وسیله رسیدن به معبود دانست و تصریح کرد: شهدا و ایثارگران با ورود به این گذرگاه درخشان، برای همیشه جاویدان باقی مانده و عزت و سربلندی را برای ملت شریف ایران به ارمغان آوردند.

عسگری افزود: جانبازان سرافراز که در میدان نبرد با ایثار و جانفشانی، آزادگی خویش را به نمایش گذاشتند، هیچگاه مسئولیت خود را تمام‌شده نمی‌دانند و تا لحظه وصال در جهاد فی سبیل الله ثابت‌قدم هستند.

وی ادامه داد: بدون تردید حماسه ایثار، ایستادگی و صبوری جانبازان گرانقدر در ذهن و بر زبان مردم قدرشناس این سرزمین همواره باقی و بالنده خواهد ماند و سینه به سینه و نسل به نسل، به عنوان چراغ راه به آیندگان انتقال خواهد یافت.

ارسال نظرات
آخرین اخبار