خبرهای داغ:

دیدار هنرمندان بسیجی با فرماندار شاهرود و تجدید میثاق با شهدا+ تصاویر

شاهرود_ در گرامیداشت هفته هنر انقلاب اسلامی و روز بسیج هنرمندان، هنرمندان بسیجی و مسئولین فرهنگ و هنر شهرستان شاهرود با شهدا تجدید میثاق کردند و به دیدار فرماندار ویژه شهرستان رفتند.
کد خبر: ۹۴۲۴۶۲۶
|
۲۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۱:۱۱

به گزارش خبرنگار بسیج، در گرامیداشت هفته هنر انقلاب اسلامی و روز بسیج هنرمندان، جمعی از هنرمندان و سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان، مسئول کانون بسیج هنرمندان و ریاست حوزه هنری با معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان دیدار و گفتگو کردند.
در این دیدار ابوطالب جلالی فرماندار ویژه شهرستان با تبریک این هفته و رپز بسیج هنرمندان با تاکید بر توجه هنرمندان به تحقق منویات رهبر انقلاب در جامعه با زبان هنر بر توجه به جهاد تبیین تاکید کرد و افزود: حمایت از هنرمندان حمایت از فرهنگ و هنر غنی این کشور است و باید همه مسئولین در این مسیر تلاش کنند و ما نیز پشتیبانی از این مجموعه را رسالت خود می‌دانیم.
در این دیدار سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهرود گفت: ابلاغ یک میلیارد ریال اعتبار کمتر از یک روز پس از وعده نماینده مردم شهرستان‌های شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی نهایی شد.
محمدتقی یزدی افزود: در دیدار دیروز جمعی از هنرمندان با نماینده مردم شهرستان‌های شاهرود و میامی وعده اعتبار یک میلیارد ریالی جهت راه اندازی سالن پلاتوی مجتمع فرهنگی و هنری مهر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شاهرود در عرض کمتر از ۱۶ ساعت محقق گردید و امروز صبح این اعتبار ابلاغ شد.
او تصریح کرد: سالن پلاتوی این اداره سال‌ها پس از بلاتکلیفی، نهایتا امروز وارد فاز عملیاتی خود گردید.
همچنین بمناسبت هفته "هنر انقلاب اسلامی" سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی، رئیس حوزه هنری، شهردار، مسئول کانون بسیج هنرمندان شهرستان شاهرود و جمعی از هنرمندان با حضور در گلزار شهدای شاهرود با آرمان‌های امام راحل و شهدا تجدید میثاق کردند و یاد و خاطره شهدای هنرمند را گرامی داشتند.
لازم به ذکر است ۲۰ فروردین ماه سالروز شهادت سیدمرتضی آوینی روز هنر انقلاب اسلامی و بسیج هنرمندان نامگذاری شده و برنامه‌های متنوعی در این روز و هفته اجرا می‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار