خبرهای داغ:
سرپرست فرمانداری اسدآباد خبر داد

بازگشت کارخانه رب اسدآباد به چرخه تولید در آینده نزدیک

اسدآباد-سرپرست فرمانداری اسدآباد گفت: فعالیت مجدد کارخانه رب این شهرستان در آینده نزدیک آغاز می‌شود.
کد خبر: ۹۴۲۴۶۲۵
|
۲۰ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج، حسین‌علی شرکائی در ستاد تسهیل و رفع مشکلات واحدهای تولیدی شهرک‌ صنعتی اسدآباد اظهار کرد: این کارخانه به عنوان تنها واحد صنایع تبدیلی اسدآباد از یک و نیم سال پیش دارای مشکلات حقوقی بوده که در حال بازگشت به چرخه تولید است.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: ظرفیت مورد استفاده شهرک قابل قبول نیست چرا که این نقطه زیرساخت‌های لازم را دارا است.

کیومرث سرمدی تصریح کرد: با جذب سرمایه‌گذار می‌توان از ظرفیت این نقطه مهم استفاده کرده و ایجاد اشتغال کرد.

وی در ادامه به مساحت ۹۲ هکتاری این شهرک اشاره و بیان کرد: در حال حاضر در شهرک صنعتی اسدآباد ۱۸ کارخانه تولیدی و صنعتی وجود دارد که از این تعداد ۱۴ واحد فعال و ۴ واحد تعطیل و در تملک بانک هستند که رفع مشکل این واحدها و ورود به چرخه تولید مجدد آنها در دست پیگیری است.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان همدان نیز در این جلسه گفت: سند مالکیت واحدهای تولیدی مستقر در شهرک صنعتی اسدآباد ظرف دو ماه آینده تحویل داده می‌شود.

محمدرضا بادامی تصریح کرد: مشکل برق این شهرک نیز در پی انعقاد قرارداد با شرکت برق باختر در حال رفع شدن است و به زودی و با افزایش کارگاه‌ها خرید ماشین آتش‌نشانی نیز در دستور کار قرار خواهد گرفت.

وی با اشاره به حضور چند مدیر استانی، در این شهرک گفت:مدیران کل مشکلات واحدها را به صورت میدانی رصد می‌کنند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان نیز در این ستاد گفت: شهرستان اسدآباد در حوزه اختلافات کارگری و کارفرمایی در حداقل ممکن خود است و از این امر در شهرستان رضایت داریم.

شعبانی تصریح کرد: هر واحد که وضعیت خود را از سنتی به مدرن با کسب عنوان دانش بنیان کند از حمایت خوب ما برخوردار خواهد شد.

مدیر کل صمت استان همدان نیز در این ستاد از مشکل نقدینگی ۲ میلیارد تومانی یک‌واحد تولیدی در اسدآباد خبر داد و گفت: در صورت تامین اعتبار برای این مهم، برای ۲۴ نفر شغل ایجاد خواهد شد.

شانیان افزود: در صورتی که واحد فوق، این تعداد تعهد اشتغال را داشته باشد تسهیلات لازم به آن اعطا خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار