رئیس دفتر نظارت استان مرکزی عنوان کرد:

دخالت نمایندگان در عزل و نصب ها یک آسیب و خلاف هشدارهای رهبر انقلاب است

مبارک آبادی گفت: آسیبی که دامن‌گیر برخی نمایندگان مجلس شده این است که می‌خواهند افراد موردنظرشان را منصوب نمایند و استمرار و اصرار بر این کار یعنی عدم توجه به فرمایشات رهبر معظم انقلاب که در دیدار با نمایندگان نسبت به این آسیب هشدار دادند.
کد خبر: ۹۴۲۴۶۲۱
|
۲۰ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ حجت الاسلام امیدرضا مبارک آبادی رئیس دفتر نظارت استان مرکزی در آیین تکریم و معارفه سرپرست دفتر نظارت شهرستان زرندیه با اشاره به وظایف شورای نگهبان در قانون اساسی اظهار داشت: وظیفه شورای نگهبان در اصل ۹۱ قانون اساسی بررسی شرع و قانون در مصوبات مجلس است و این به معنی دخالت در وضع قانون نیست.

وی در ادامه راهبرد دفاتر نظارت را انتخابات تا انتخابات عنوان کرد و با تأکید بر رصد تحرکات سیاسی و پویایی دفاتر تأکید کرد: شبکه نظارتی شورای نگهبان روز به‌روز قوی‌تر و پویاتر می‌شود.

مبارک‌آبادی همچنین به دخالت برخی نمایندگان در عزل و نصب‌ها اشاره و بیان داشت: آسیبی که دامن‌گیر برخی نمایندگان مجلس شده این است که می‌خواهند افراد موردنظرشان را منصوب کنند و اصرار بر انتصاب بعضی افراد دارند بدون اینکه کارشان مشورت دادن باشد و استمرار و اصرار بر این کار یعنی عدم توجه به فرمایشات رهبر معظم انقلاب که ششم خردادماه سال گذشته در دیدار نمایندگان نسبت به این آسیب‌ها هشدار دادند.

رئیس دفتر نظارت استان مرکزی با توجه به‌ضرورت تغییر در ساختار هر سازمان و لزوم استفاده از نیروهای جدید جهت استفاده از تجارب مختلف از زحمات چندین ساله احمد طباطبایی تقدیر و برای داود طهماسبی سرپرست جدید دفتر نظارت و بازرسي انتخابات شهرستان زرندیه توفیقات روزافزون را خواستار شدند.

آیین تكريم و معارفه سرپرست سابق و جديد دفتر نظارت و بازرسي انتخابات شهرستان زرندیه با حضور رئیس دفتر نظارت استان مرکزی، امام‌جمعه، فرماندار، فرمانده سپاه، فرمانده نیروی انتظامی، اعضای دفتر و تعدادی از عوامل نظارتی شهرستان زرندیه برگزار شد.

 

انتهای پیام/ 

ارسال نظرات
آخرین اخبار