خبرهای داغ:

از آغاز اجرای طرح نوروزی ۲۱۳ مورد تصادف جاده‌ای در شرق استان سمنان ثبت گردید

شاهرود_رییس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی شاهرود از وقوع ۲۱۳ مورد تصادف جاده‌ای در ایام طرح نوروزی در محور‌های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی شاهرود خبر داد.
کد خبر: ۹۴۲۴۵۸۶
|
۲۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۱:۱۲

از آغاز اجرای طرح نوروزی ۲۱۳ مورد تصادف جاده‌ای در شرق استان سمنان ثبت گردیدبه گزارش خبرنگار بسیج، مهناز جان محمدی ضمن اشاره به تعداد ماموریت‌های اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی شاهرود در تعطیلات نوروز اظهار کرد: از ابتدا تا پایان طرح نوروزی ۱۳۲۲مورد ماموریت اورژانس در شهرستان‌های شاهرود و میامی انجام شده است.
او افزود، در این ایام ۳۱۰ مورد گزارش تصادف به اورژانس ۱۱۵ شاهرود اعلام شد، که ۲۱۳مورد آن تصادف جاده‌ای و۹۷مورد نیز تصادف درون شهری بوده که ۴۹۰ نفر از هموطنان در این تصادفات مصدوم شدند.
رئیس اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی شاهرود تصریح کرد: بالگرد اورژانس هوایی نیز در این ایام با ۸سورتی پرواز، به ۲۶نفراز مصدومین حوادث ترافیکی امداد رسانی کرد.
جان محمدی با اشاره به ماموریت‌های غیر تصادفی اورژانس ۱۱۵ اظهار کرد: در این مدت بعد از حوادث ترافیکی، ماموریت‌هایی با موضوع ضعف و بی حالی، بیماری‌های قلبی و بیماری‌های تنفسی، بیشترین فراوانی درخواست آمبولانس را داشته اند.
او افزود: ماموریت‌های غیر تصادفی اورژانس در ایام ذکر شده ۱۰۱۴ مورد بوده که ۵۳۹ نفر توسط آمبولانس‌های اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان‌های شهرستان‌های شاهرود و میامی اعزام شدند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار