خبرهای داغ:
معاون درآمد و امور مشترکین شرکت آب و فاضلاب استان قزوین؛

کشف تعداد هزار و ۱۱۳ انشعاب غیرمجاز آب آشامیدنی در استان قزوین طی سال گذشته

به گفته معاون درآمد و امور مشترکین شرکت آب و فاضلاب استان قزوین در سال گذشته ۹۷۸ انشعاب غیرمجاز در سطح استان قزوین کشف و ثبت شد که از این تعداد ۳۹۸ انشعاب در مناطق شهری و ۵۸۰ انشعاب در مناطق روستایی استان بوده است.
کد خبر: ۹۴۲۴۰۳۷
|
۱۷ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۴

قزوین_ ناصر لامعی معاون درآمد و امور مشترکین شرکت آب و فاضلاب استان قزوین، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج، با اعلام این مطلب بیان کرد: ۱۳۵ پرونده انشعاب غیرمجاز ثبت نشده و در حال پیگیری نیز وجود دارد که با احتساب آن مجموع انشعابات غیرمجاز شناسایی شده به ۱۱۱۳ فقره می رسد.

وی یادآور شد: برای ۹۸۷ پرونده ثبت شده قطعی و بر اساس مقررات موضوعه بیش از ۱۰۲ میلیارد ریال جریمه در نظر گرفته شده است.

لامعی همچنین از ۴۸۰ پرونده انشعاب غیرمجاز در سال گذشته و بر اساس پیش دریافت ریالی جرایم ثبت شده خبر داد که منجر به اخذ بیش از ۴۱ میلیارد ریال جریمه از سوی متخلفان شده است.

وی تصریح کرد: انشعابات غیرمجاز علاوه بر ایجاد مصرف بی رویه و کم آبی، احتمال بروز مشکلات بهداشتی در آب آشامیدنی مردم را پدید می آورد و حقوق دولت و ملت را نیز در این زمینه ضایع می کند.

معاون درآمد و امور مشترکین شرکت آب و فاضلاب استان قزوین در پایان گفت: دستگاه های ذیربط نظیر قوه قضاییه، پلیس و شرکت آب و فاضلاب بر اساس وظایف ذاتی خود با متخلفان بهره بردار از انشعاب غیرمجاز آب برخورد قانونی می کنند.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها