خبرهای داغ:
فرماندار قزوین؛

امیدآفرینی و اثبات کارآمدی نظام اقدامی همگانی است

کاظمی عنوان کرد: مسأله امیدآفرینی مسأله ای است که در سرلوحه امور دولت است لذا باید کاری کنیم که مردم احساس کنند که ریل گذاری خدمت ایجاد شده و حرکت بر علیه فساد در جریان است و این امر منحصر به یک سلیقه خاص نیست بلکه همه ما باید بعنوان یک ایرانی باغیرت در جهت این امیدآفرینی و اثبات کارآمدی نظام قدم برداریم.
کد خبر: ۹۴۲۴۰۳۰
|
۱۷ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۹

قزوین_به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، اولین شورای اداری شهرستان قزوین با حضور آیت اله عابدینی نماینده ولی فقیه، عباس کاظمی فرماندار قزوین، سرهنگ علیرضا حیدری فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) شهر قزوین و جمعی از مدیران دستگاه های استان قزوین در سالن اجتماعات فرمانداری قزوین برگزار شد.

عباس کاظمی در این مراسم ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان بیان کرد: سال پرفراز و نشیبی پشت سر گذاشته شد اما علیرغم مشکلات این حس وجود دارد که اتفاقات بهتر و موثرتر با تحقق دولت سیزدهم برای حل مشکلات مردم با همراهی مسوولان به وجود خواهد آمد.

وی ضمن تقدیر از دستگاه های ستاد خدمات سفر استان گفت: مجموعه ناجا پلیس راه و راهور، مجموعه راهداری، اورژانس، علوم پزشکی، میراث فرهنگی، شهرداری، آموزش و پرورش و دستگاه های خدمات رسان در شهرداری نقش مهمی در ایام تعطیلات ‌داشتند و این هم افزایی می تواند مدلی برای پیشرفت امور در سایر حوزه ها باشد.

فرماندار قزوین اظهار کرد: امسال یکی از جدی ترین دغدغه های مقام معظم رهبری، تلفات جاده ای بود که با تدبیر دولت این موضوع پیگیری شد و در حالی که سفرهای نوروزی با رشد چند برابری آغاز شد، آمار تلفات کاهش یافت و حدود ۲۰ میلیون تردد در این استان ایجاد شد که حجم سنگینی از ترددها طی دو روز گذشته بود و همچنان شاهد بار ترافیکی بودیم و مسیرهای مواصلاتی مملو از خودروهای عبوری بود که با تدبیر مسوولان ذیربط این موضوع به خوبی مدیریت شد.

کاظمی عنوان کرد: با توجه به این مدیریت، شاهد کاهش حدود ۸۰ درصدی تلفات جاده ای بودیم که اینها ثمره مجاهدت های مجموعه استان در حوزه خدمات سفر بود تا مردم در این ایام احساس نشاط خوبی داشته باشند.

وی افزود: در حوزه توزیع میوه شب عید و مرغ تفاوت بسیار ویژه ای با سال های گذشته وجود داشت و این نتیجه تلاش شبانه روزی حوزه کشاورزی و اقتصادی استان بود.

کاظمی تصریح کرد: شرایط خاصی را در کشور سپری کردیم. در سال های اخیر با سلسله جنگ های دشمنان به صورت جنگ شناختی و ترکیبی مواجه بودیم. دشمن امروز، نظام را نشانه گرفته و از همین رو در برخی عرصه ها دچار آسیب شدیم و جهاد تبیین که رهبر معظم انقلاب بارها آن را بیان کردند ناظر بر این اتفاقات است و شاید این قطعیت رهبر انقلاب، شاهد بر این امر است که سیاه نمایی و بزرگنمایی مشکلات کوچک در حال انجام است. اما آنچه جمهوری اسلامی ایران با توجه به تمام توطئه های دشمنان در طول ۴ دهه اخیر کسب کرده موجب تحسین است.

فرماندار قزوین اضافه کرد: مسأله امیدآفرینی مسأله ای است که در سرلوحه امور دولت است لذا باید کاری کنیم که مردم احساس کنند که ریل گذاری خدمت ایجاد شده و حرکت بر علیه فساد در جریان است و این امر منحصر به یک سلیقه خاص نیست بلکه همه ما باید بعنوان یک ایرانی باغیرت در جهت این امیدآفرینی و اثبات کارآمدی نظام قدم برداریم.

وی یادآور شد: در حوزه تحریم داخلی بسیار پررنگتر دچار مشکل هستیم. تحریم داخلی یعنی باور نداشته باشیم از ظرفیت های داخلی برای کاهش آلام مردم می توان استفاده کرد و این به مراتب خطرناکتر از تحریم خارجی است.

وی افزود: فرصت خدمت دایمی نیست و لذا طول خدمت مهم نیست بلکه ماندگاری خدمت مهم است. مانند دولت شهید رجایی که دوره بسیار کوتاه اما دوره دولت در تراز انقلاب اسلامی بود که تبدیل به یک مدل و الگوی موفق در ذهن مردم شد و تا انقلاب در حرکت است این الگو زنده است. چرا که ۲۸ روز دولت مردم مدارانه دولت رجایی یک دولت انقلابی و خدمتگزار را در ذهن همه تداعی می کند.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار