فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر با اشاره به اقتدار و عزت انقلاب اسلامی گفت:

سپاه در همه عرصه‌ها حضوری فعال و کارنامه‌ای درخشان دارد

سردار رزمجو گفت: دستیابی به حیات واقعی انسانی جز در پرتو دفاع از دین خدا و ارزش‌های الهی و انقلاب اسلامی محقق نخواهد شد.
کد خبر: ۹۴۲۱۴۱۴
|
۲۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از دشتستان، سردار علی رزمجو روز سه شنبه در آیین تودیع و معارفه فرمانده سپاه جوادالائمه دشتستان افزود: بسط و گسترش این انقلاب را امام در دستور کار خود قرار داد و رهبری آن را تداوم بخشید و نهاد سپاه از همین گفتمان پا گرفت و این نهاد از بدو تاسیس در همه صحنه‌های جهاد کارنامه‌ای درخشان دارد.
وی ادامه داد: خدامحوری، ولایت مداری، مردمداری و مردم یاری همراه روحیه سلحشوری حضور در صحنه‌های انقلاب اسلامی عناصر تشکیل دهنده سپاه به شمار می‌روند.
رزمجو اضافه کرد: سپاه پاسداران و بسیجیان نشان داده اند که سدی شکست ناپذیر در برابر خواسته‌های دشمن هم در درون و هم برون نظام بوده و هستند و هم خنثی کننده نقشه‌های شوم هستند.
فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: فرماندهی و مدیریت فرصتی مناسب برای رسیدن به حیات انسانی و پویایی است که خداوند برای بندگان خوب خود فراهم می‌کند.
سردار رزمجو گفت:دستیابی به حیات واقعی انسانی جز در پرتو دفاع از دین خدا و ارزش‌های الهی و انقلاب اسلامی محقق نخواهد شد.
وی بیان داشت: ایمان، باور و عمل صالح از ارکانی است که انسان‌ها را شایسته حیات انسانی می‌کنند و یکی از فرصت‌هایی که برای انسان‌ها فراهم می‌شود میدان جهاد در عرصه‌های مختلف با محور جهاد فی سبیل الله است.
رزمجو اضافه کرد: هرکس در نظام مدیریتی قرار بگیرد باید این فرصت را برای اقامه و دفاع از دین خدا غنیمت شمرد و حداکثر تلاش خود را برای دفاع از این ارزش‌ها بکار گیرد.
رزمجو ضمن تبریک ولادت دوازدهمین پیشوای مسلمانان صاحب الزمان (عج) اضافه کرد: پاسداری و بسیجی یعنی مبارزه کردن با دشمن دین و رسیدن و تحقق بخشیدن ظهور حضرت مهدی (عج) است.
در این آیین سرهنگ پاسدار غلامرضا بناری بعنوان فرمانده جدید سپاه دشتستان معرفی و از خدمات سرهنگ نعمت الله غلامپور قدردانی شد

ارسال نظرات
آخرین اخبار