خبرهای داغ:

دیدار و دلجویی از جانبازان در شهرستان قصرشیرین

همزمان باولادت با سعادت حضرت ابوالفضل عباس (ع ) و روز جانباز از سه تن از جانبازان و علمداران حماسه هشت سال دفاع مقدس شهرستان قصرشیرین دیدار و دلجویی شد.
کد خبر: ۹۴۲۰۲۷۲
|
۱۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قصر شیرین؛ همزمان باولادت با سعادت حضرت ابوالفضل عباس (ع ) و روز جانباز از سه تن از جانبازان و علمداران حماسه هشت سال دفاع مقدس شهرستان قصرشیرین دیدار و دلجویی شد.

حجت السلام والمسلمین شمس اله جلیلیان مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در این دیدار ضمن تبریک به مناسبت ولادت باسعادت قمر بنی هاشم (ع ) و روز جانباز گفت شهدا و جانبازان عزیز انقلاب اسلامی با تاسی به آموزگار عشق و ایثار حضرت ابوالفضل عباس (ع) همچون نگین درخشان بر تارک انقلاب شکوهمند اسلامی می درخشند.
وی اضافه کرد: همه مسئولین باید بدانند مدیون خون شهدا و ایثارگران هستند زیرا اگر این عزیزان ایثار و جانفشانی نمی کردند اینک ما به راحتی در مرزی ترین نقطه استان در آرامش و امنیت نمی توانستیم هم مراسم برگزار کنیم و در کمال آرامش در کنار خانواده به راحتی زندگی کنیم.
در این مراسم از جانبازان معزز فیض اله اسماعیلی کلاره جانباز 25% در عملیات مرصاد، کرم اله ارسلانی جانباز و بسیجی 50% در سال 69 منطقه عملیاتی بمو، حسین گلمحمدی جانباز 25% در سال 60 منطقه عملیاتی دشت ذهاب دیدار و از زحمات این عزیزان تقدیر شد.

ارسال نظرات