خبرهای داغ:
استاندار قزوین

در مقابل حواشی، قاطعانه خواهیم ایستاد/ اولویت اصلی ما ارتقا شاخص های اقتصادی و بهبود وضعیت معیشتی مردم است

اعلایی گفت: تمام مدیران استان موظف هستند که در خصوص انتخاب مدیران میانی با فرمانداران هماهنگ باشند. در مقابل حواشی، قاطعانه خواهیم ایستاد.
کد خبر: ۹۴۱۹۹۷۷
|
۱۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۴

قزوین_به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، محمد مهدی اعلایی استاندار قزوین در شورای اداری شهرستان آبیک بیان کرد: دو حوزه مهم در خصوص شهرستان آبیک وجود دارد که یک مورد با توجه به مباحث شهرستان و انتظار مردم و اقداماتی که ما باید انجام دهیم و یکی مباحث مربوط به استان در فضای دولت سیزدهم و وضعیت مدیریت جدید که در استان وجود دارد.

وی گفت: طبیعی است که وقتی اراده مردم در استقرار دولت جدید ایجاد می شود می بایست که رویکردها مبتنی بر مطالباتی باشد که مردم از طریق آن خواستار تغییر در امور کشور هستند.

استاندار قزوین اظهار کرد: سعی می کنیم تغییرات مثبت در سبک مدیریت تحول گرا در راستای اداره دستگاهی و خدمت به مردم ایجاد شود. این یک نگاه انقلابی جوان مطلوب مقام معظم رهبری بعنوان یک فرایند بن بست شکن در رفع مشکلات کشور است که سعی شده در مدیریت استان لحاظ شود.

اعلایی عنوان کرد: در ماه های اخیر اتفاقات سطح کشور تا حدودی این رضایت را ایجاد کرده که اقدامات خوبی در حال انجام است و مذاکرات برجام و برنامه ریزی برای تعادل در اداره کشور در حوزه اقتصاد، نمونه های این اتفاقات مثبت است که اگر کمترین این اتفاقات در دولت پیش ایجاد می شد قطعا بسیاری از مشکلات مرتفع می گردید. لذا دولت با اخلاق مداری و صبر و حوصله، مجدانه در راستای رفع مشکلات تلاش می کند.

وی افزود: در سطح استان اولویت اصلی و اساسی ما ارتقا شاخص های اقتصادی و بهبود وضعیت معیشتی مردم است.

مدیر ارشد اجرایی استان با اشاره به موضوعات شهرستان آبیک در حوزه های مختلف تصریح کرد: شهرستان آبیک به عنوان پیشانی استان قزوین و از مهمترین مداخل ورودی استان است که با مسایل و مشکلاتی مواجه است که بعضاً جدی هستند و بایستی برای همه اینها برنامه ریزی داشته باشیم و در جهت ارتقا مزیت های شهرستان نقش آفرینی نماییم و برای رفع آسیب های پیش رو برنامه ریزی کنیم.

اعلایی اضافه کرد: زیر ذره بین گذاشتن مسایل شهرستان نباید اذهان عمومی را مشوش کند و به سمتی حرکت نکنیم که شهرستان ما نمود غیرواقعی از انباشت مشکلات داشته باشد و این موضوع موجب صرف نظر سرمایه گذاران از تصمیم برای سرمایه گذاری در شهرستان نشود.

استاندار قزوین بیان کرد: یکی از موضوعات شهرستان آبیک، موضوع آب است که مطالبه جدی است و دولت نیز برنامه ریزی هایی دارد که طراحی ها ایجاد شده و نظام اجرایی تعبیه شود و طی بازدیدی که امروز از مراحل انتقال آب داشتیم، این پروژه با آنچه که نیاز و مطالبه مردم است فاصله دارد و قطعا انجام آن زمان بر خواهد بود به شرط اینکه منابع مالی آن ایجاد شود.

وی افزود: بودجه موجود برای پروژه آبرسانی به طور قطره چکانی پرداخت می شود و اعتبار کمی هم در نظر گرفته شده و لذا با بیان واقعیت به مردم باید پیگیر امور باشیم. از همین جا به مردم شهرستان اعلام می کنیم که تمام ظرفیت خود را صرف انجام این امر مهم می کنیم. با توجه به میزان اجرای عملیاتی این پروژه نمی توان قول یک یا دوماه را اعلام کرد بلکه تلاش می کنیم که در یک بازه زمانی مناسب این امر انجام شود.

استاندار قزوین با اشاره به شرایط آب و هوای شهرستان آبیک عنوان کرد: در این زمینه باید پیگیری بیشتری داشته باشیم. برخی موضوعات همچون الله آباد و کارخانه سیمان که موضوعات ملی است باید به صورت ملی پیگیری شود چرا که پیگیری منجر به اثربخشی مطلوب می شود.

وی افزود: در مورد موضوع شبکه بهداشت و بیمارستان شهدای آبیک، این تعداد ظرفیت بیمارستانی متناسب با نیاز درمان شهرستان نیست. باید به صورت تکلیفی، متخصصین در این بیمارستان مستقر شوند اما راهکار اساسی توسعه بیمارستان است. لذا در عین حال که ما این موضوع را پیگیری می کنیم از سوی اعضای شورای تامین و فرماندار و مجموعه خیرین شهرستان نیز مورد پیگیری قرار گیرد.

اعلایی گفت: تمام مدیران استان موظف هستند که در خصوص انتخاب مدیران میانی با فرماندهان هماهنگ باشند. هر کسی که به نتیجه گیری به نفع مردم و انقلاب کمک کند، مطلوب است و در مقابل حواشی، قاطعانه خواهیم ایستاد.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها