بیانیه کانون بسیج پیشکسوتان مرکز مقاومت بسیج امام حسین(ع) دلوار به مناسبت روز پاسدار

کانون بسیج پیشکسوتان مرکز مقاومت بسیج امام حسین(ع) دلوار بیانیه ای را به مناسبت سوم و چهارم شعبان میلاد امام حسین(ع) و حضرت ابالفضل العباس(ع) که به نام روز پاسدار و روز جانباز نام گذاری شده است صادر نمود.
کد خبر: ۹۴۱۹۲۳۲
|
۱۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از دلوار, کانون بسیج پیشکسوتان مرکز مقاومت بسیج امام حسین(ع) دلوار بیانیه ای را به مناسبت سوم و چهارم شعبان میلاد امام حسین(ع)  و حضرت ابالفضل العباس(ع) که به نام  روز پاسدار و روز جانباز نام گذاری شده است صادر نمود.

در ابتدای این بیانیه آمده است: نامگذاري سوم شعبان المعظم، سالروز ولادت سيد و سالار شهيدان، حضرت ابا عبدالله الحسين(ع)، به نام روز پاسدار از سوي رهبر انقلاب اسلامي كه فرمودند: «سپاه پاسداران از متن اسلام جوشش پيدا كرده است و شما پاسداران مانند جوان‌هاي صدر اسلام هستيد».  نشان از شأن و جايگاه رفيع پاسداران، اين مدافعان هميشه بيدار عرصه‌هاي نبرد دارد كه جز در راه آرمان‌هاي آن پير سفر كرده و حفظ دستاوردهاي انقلاب به راه ديگري گام نگذاشته‌اند.

این بیانیه در ادامه می افزاید: پاسداری از انقلاب اسلامی، رسالتی است که جز با مرام و منش حسینی و تکیه بر مکتب سیدالشهدا(ع) امکان پذیر نیست.سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در واقع در شئون مختلف از تمامیت انقلاب اسلامی پاسداری نموده و در این شجره طیبه از شهید محسن حججی تا شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی رشد یافته و به بالاترین درجات بندگی یعنی شهادت نائل گشته اند.

این بیانیه مردمی بودن سپاه و اتصال آن به دریای بیکران ملت ایران را از ویژگی‌های تاثیرگذار بر راهبردهای دفاعی این نهاد معرفی و افزوده است: ویژگی مردمی سپاه که در بسیج نهادینه شده است سپاه را به یک قدرت بزرگ و عظیم ملی در نظام جمهوری اسلامی تبدیل کرده است که موثرترین توانمندی‌ را در مقایسه با سایر نیروهای مسلح منطقه‌ای و جهانی دارا می‌باشد، توانمندی و ظرفیتی که در کنار هوشمندی و اقتدار در صحنه شناخت فرصت‌ها و تهدیدهای فراروی انقلاب و نیز اشراف اطلاعاتی بر موقعیت و رفتارهای دشمنان خواهد توانست دستاوردهای تاریخ‌ساز دیگری را برای انقلاب اسلامی، ملت ایران و نیز ملت‌های اسلامی دیگر به ارمغان آورد.

در پایان این بیانیه ضمن تبریک ولادت حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و روز پاسدار به پاسداران رشید انقلاب اسلامی به ویژه جان بر کفان عرصه جهاد و شهادت مرکز مقاومت بسیج امام حسین(ع) دلوار و ولادت باسعادت حضرت ابوالفضل العباس(ع) و روز جانباز، تداوم و تعالی افتخارات پاسداران و بسیجیان عزیز را در عرصه دفاع از انقلاب اسلامی و تحقق حداکثری منویات مقام معظم رهبری از خداوند متعال مسئلت داشته و یاد و خاطر شهدای مظلوم سپاه پاسداران و همه جانبازان عزیز و صبور را گرامی می داریم.

پایان خبر/

 

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار