خبرهای داغ:
وزیر راه و شهرسازی:

تکمیل زیرساخت‌های فاز یک لجستیک راه آهن اینچه برون ۶۵۰ میلیارد تومان اعتبار لازم دارد

قاسمی گفت: تقویت زیرساخت‌های ریلی و راه آهن اینچه برون که یکی از مطالبات مردم گلستان بود در سفر رئیس جمهور به این استان رخ خواهد داد.
کد خبر: ۹۴۱۸۸۳۸
|
۱۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۲

تکمیل زیرساخت‌های فاز یک لجستیک راه آهن اینچه برون ۶۵۰ میلیارد تومان اعتبار لازم دارد

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛رستم قاسمی، وزیر راه و شهرسازی در جلسه شورای هماهنگی امور راه و شهرسازی گلستان گفت: برای تکمیل زیرساخت‌های فاز یک لجستیک راه آهن اینچه برون ۶۵۰ میلیارد تومان اعتبار لازم است که بخشی از اعتبارات آن محل اعتبارات شرکت راه آهن و مابقی از محل تهاتر نفت تأمین می‌شود.

وی افزود: تقویت زیرساخت‌های ریلی و راه آهن اینچه برون که یکی از مطالبات مردم گلستان بود در سفر رئیس جمهور به این استان رخ خواهد داد.

وزیر راه و شهرسازی اظهار داشت: مرز اینچه برون در سال‌های اخیر رونق خوبی یافت و در حوزه‌های ترانزیت، صادرات و واردات در سال ۱۴۰۰ رکورد تاریخ راه آهن را شکست.

قاسمی عنوان کرد:توسعه مسیر ریلی و افزایش ارتباطات با کشورهای همسایه نویدی برای آبادانی و توسعه کسب و کارها است که به این جهت مرکز لجستیک اینچه برون در دستور کار قرار گرفت.

وی اذعان داشت: طی توافقات بین شرکت راه آهن کشور با کشور قزاقستان تبادلات ما در این مسیر رو به افزایش خواهد بود و در این راستا افزایش بار موجب توسعه منطقه می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار