خبرهای داغ:
شهردار دامغان مطرح کرد؛ 

معرفی دامغان به عنوان «شهر پایلوت دسترس پذیر معلولان» در استان/ پرداخت 23 میلیارد تومان از بدهی شهرداری دامغان

دامغان_ سید محمد تقوی گفت: با اقدامات عمرانی و مناسب‌سازی، دامغان را به عنوان شهر پایلوت دسترس پذیر معلولان در استان معرفی کردیم.
کد خبر: ۹۴۱۸۳۴۲
|
۱۰ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج، سید محمد تقوی شهردار دامغان در نشست خبری با اصحاب رسانه و مطبوعات که عصر 2 شنبه 9 اسفندماه در سالن جلسات شهرداری برگزار شد، با اشاره به معرفی شهرستان به عنوان شهر پایلوت دسترس پذیر معلولان در استان اظهار کرد: در این زمینه بازسازی پارک بهارستان ویژه معلولان آغاز شده و به جهت سهولت حمل و نقل یک دستگاه مینی بوس مناسب‌سازی به زودی در دسترس معلولان قرار خواهد گرفت. 

شهردار دامغان از رفع مشکلات کنترل ترافیک شهرستان خبر داد و گفت: با هزینه کرد 1 میلیارد تومان دوربین های کنترل ترافیک در غرب و شرق شهرستان نصب شده و 2 دوربین دیگر در شمال و جنوب شهر به زودی قرار می گیرد و مسئله ورود و خروج خودروها ثبت و ضبط می گردد. 

تقوی با اشاره به معضل آسفالت نامناسب برخی از خیابان‌ها و معابر شهرستان دامغان تصریح کرد: در این 4 ماه 2 هزار و 500 تُن آسفالت در سطح معابر دامغان انجام شده است و تا پایان سال 1000 تُن دیگر در خیابان‌های سطح شهر ریخته خواهد شد.

وی با اشاره به انجام 30 پروژه عمرانی و غیرعمرانی در این 4 ماه خاطر نشان کرد: با توجه به فرارسیدن سال نو و تکمیل پروژه‌های گذشته پروژه جدیدی را آغاز نخواهیم کرد و در سال 1401، شروع 3 پروژه دیگر در دستور کار قرار می گیرد. 

شهردار دامغان وجود خانه های رها شده را یکی دیگر از معضلات شهر دانست و بیان کرد: به منظور زیباسازی فضای شهری حکم تخریب 7 خانه قدیمی صادر و این منازل تخریب شد.

تقوی با توجه به اهمیت مسائل فرهنگی و ورزشی افزود: شهرداری در این مدت در تمام برنامه‌های ورزشی پیشگام بوده و معتقد هستیم جوانان را باید با این نهاد پیوند عمیق داد و از پشتیبانی برنامه‌ها باید به سمت تولید فرهنگ حرکت کرد.

وی گفت: ایجاد اتوماسیون اداری، ارتقاء نیروی انسانی، رتبه شهرداری و راه‌اندازی سازمان آتش‌نشانی از دیگر اقدامات شهرداری در این 4 ماه می باشد. 

تقوی ایجاد کمیته وصول مطالبات را از دیگر اقدامات شهرداری دانست و افزود: از 38 میلیارد تومان بدهی شهرداری که مربوط به دوره شهردار سابق بوده تاکنون 23 میلیارد تومان پرداخت شده و بررسی و دریافت مطالبات شهرداری با ایجاد کمیته و کارگروه وصول مطالبات در حال وصول می باشد. 

شهردار دامغان گفت: از سرمایه‌گذاران به جهت پشرفت و آبادانی شهرستان حمایت می کنیم و توسعه باغ ایرانی را در برنامه‌های مهم شهرداری قرار داده ایم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار