اخلاص و معنویت، رمز توفیق بسیج در عرصه های مختلف

سردار کریمیان، جانشین فرماندهی سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام در دیدار صمیمانه با بسیجیان شرکت کننده در دوره تکمیلی بسیج گفت: تجربه آموزی و آمادگی برای میادین سخت با اتکا بر روحیه معنویت و خودسازی مهمترین مؤلفه دوره‌ های آموزشی و رزمی گردان‌های بسیج می باشد.
کد خبر: ۹۴۱۷۵۷۹
|
۰۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۲

سردار کریمیان، جانشین فرماندهی سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام در دیدار صمیمانه با بسیجیان شرکت کننده در دوره تکمیلی بسیج گفت: تجربه آموزی و آمادگی برای میادین سخت با اتکا بر روحیه معنویت و خودسازی  مهمترین مؤلفه دوره‌ های آموزشی و رزمی گردان‌های بسیج می باشد.

وی ادامه داد: اندوخته امروز شما عزیزان در حوزه‌های مختلف، چه تجربیات نظامی و چه معنوی اندوخته ای برای  آینده شماست ،آینده ای که سازنده آن شما جوانان هستید که با روحیه امید ونشاط و ولایت مداری می توانید وارثان خوبی برای رزمندگان دیروز و  امروز باشید.

سردار کریمیان افزود: نقطه اتکا و قوت امروز  ما ریشه در گذشته و اندوخته های ما دارد،هرچه امروز تجربه کسب کنیم در میادین آینده از آن بهره خواهیم برد وباید بدرستی در آینده از این توانمندیها و ظرفیت‌ها استفاده  کنیم.

جانشین فرماندهی سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام تاکید کرد: دفاع همه جانبه از نظام  وحضور در عرصه های سخت ماموریت خطیر شما درآینده است که مولفه بصیرت و تبیین هوشمندانه مهمترین شاخصه وابزار وسلاح این ماموریت بزرگ می باشد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار