"جهاد تبیین"، عامل اساسی استمرار انقلاب اسلامی

سردار کریمیان گفت :انقلاب اسلامی ایران منشأ تحولات بسیار عمیق و گسترده در قلمرو ایران، منطقه و بین الملل شد و شعاع آن فراتر از تاریخ معاصر چشم‌انداز بشر نسبت به آینده را دستخوش تحول کرد.
کد خبر: ۹۴۱۵۷۵۲
|
۲۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج،سردار "قدرت الله کریمیان"، جانشین سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام در گفت و گو با این خبرگزاری با اشاره به شرکت با شکوه  ملت ایران در یوم الله ۲۲ بهمن ماه گفت: انقلاب اسلامی دو جبهه پیچیده و به هم تنیده استبداد پهلوی در داخل و سلطه جهانی به محوریت آمریکا را با انهدام، شکست و ناکامی مواجه ساخت و پرستیژ ابرقدرتی و تلاش غربی‌ها برای الگو شدن هنجارهای غربی و ارزش‌های آمریکایی را به چالش اساسی کشیده است.

سردار کریمیان، تحول در ماهیت حکومت، مشروعیت الهی نظام مدیریت و قانونگذاری، مردم‌سالاری دینی، محوریت ولی فقیه در حاکمیت و احیای گفتمان دینی را از جمله دستاوردهای زیربنایی انقلاب اسلامی عنوان کرد و افزود :جمهوری اسلامی ایران توانسته سطح قدرت دفاعی خود را تا سطح ظرفیت و قدرت ضربه متقابل در برابر دشمن ارتقاء دهد.

وی ادمه داد : عمق راهبردی و گستره نفوذ معنوی جمهوری اسلامی ایران در منطقه غرب آسیا از دیگر دستاوردهای انقلاب اسلامی است، نفوذ معنوی ایران در عراق، سوریه، لبنان، فلسطین و یمن آثار و برکاتی برای انقلاب اسلامی و خیزش اسلامی و مقابله با دسیسه ها و نقش های خطرناک آمریکا و رژیم صهیونیستی داشته است.

سردار کریمیان گفت :انقلاب اسلامی ایران منشأ تحولات بسیار عمیق و گسترده در قلمرو ایران، منطقه و بین الملل شد و شعاع آن فراتر از تاریخ معاصر چشم‌انداز بشر نسبت به آینده را دستخوش تحول کرد، واکاوی پیامدهای انقلاب پس از گذشت چهار دهه عزتمند و شکوهمند می‌تواند ره توشه‌ای برای دلدادگان انقلاب و امیدواران به آینده بشریت شمار آید.

وی درپایان تاکید کرد : آنچه در این برهه اهمیت دارد، "جهاد تبیین" است که باید در همه زمان ها استمرار داشته باشد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار