خبرهای داغ:
در مراسم اختتامیه صورت گرفت

تقدیر از 39 نفر برگزیده بیست و هشتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم بسیج خراسان جنوبی

در آیین اختتامیه مرحله استانی بیست و هشتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم بسیج استان خراسان جنوبی از 39نفر برگزیده تقدیر شد.
کد خبر: ۹۴۱۷۵۵۷
|
۰۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۳:۴۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، مراسم اختتامیه مرحله استانی بیست و هشتمین دوره مسابقات سراسری قرآن و عترت بسیج بعد از ظهر امروز پنج شنبه پنجم اسفندماه با حضور مسئولین در درمحل سالن همایش مجتمع غدیر بیرجند برگزار ‌شد.

سردار یوسفی جانشین فرمانده سپاه انصارالرضا(علیه السلام) استان در این مراسم ضمن قدر دانی از داوران و برگزارکنندگان این مسابقات اظهار داشت: هدف از برگزاری مسابقات قرآن ایجاد شور و نشاط قرآنی بین افراد جامعه و ایجاد ارتباط قلبی نوجوانان و جوانان با قرآن است.

وی بیان داشت: این دوره از مسابقات در رشته های مختلف مفاهیم، حفظ، قرائت، ترتیل ، خلاقیت و نوآوری قرآنی برگزار شد.

یوسفی با بیان اینکه امروز مرحله استانی مسابقات برگزار شد اضافه کرد: در ایام الله دهه فجر مرحله ناحیه ای با حضور بیش از یک هزار و 300نفر از شرکت کنندگان خواهر و برادر در شهرستانها برگزار شده است و برگزیدگان شهرستانی 105نفر بودند که به مرحله استانی راه پیدا کردند.

وی با بیان اینکه مرحله استانی مسابقات در 10 رشته برگزار شده است عنوان کرد: از برگزیدگان هر رشته تقدیر می شود و به مرحله کشوری راه پیدا می‌کنند که 20 تا 26 اسفندماه در تهران برگزار می‌شود.

یوسفی با اشاره به اینکه در سال 1400 برنامه های قرآنی مختلف استقبال خوب بسیجیان و عموم مردم در سطح استان برگزار شده است گفت: در پویش حفظ سوره مبارکه یس 2هزار نفر شرکت کردند و مدال افتخار حفظ سوره مبارکه یس را تحویل گرفتند.

 جانشین فرمانده سپاه انصارالرضا(علیه السلام) استان همچنین افزود: پویش واقعه خوانی و مسابقه کتابخوانی کتاب " خدای خوب ابراهیم" مورد استقبال قرار گرفت وهر سه ماه یک برنامه قرآنی داشتیم اجرا شده است که در سال 1401 دنبال می شود.

گفتنی است، در پایان از 39نفر برگزیده این دوره از مسابقات تجلیل شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار