خبرهای داغ:
مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان در همدان خبر داد

برگزاری پویش «نقش من در بیانیه گام دوم» در استان همدان

همدان-مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان در همدان از برگزاری پویش «نقش من در بیانیه گام دوم» با محوریت کتاب «کار بیانیه گام دوم» در راستای ترویج و خوانش بیانیه گام دوم خبر داد.
کد خبر: ۹۴۱۷۳۶۴
|
۰۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۳

محمد صالح جباری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با اشاره به سومین سال صدور بیانیه گام دوم از سوی مقام  معظم رهبری اظهار داشت: با نگاه به محورهای گوناگون محتوایی این بیانیه می‌توان ادعا کرد، بیانیه گام دوم یکی از مهمترین بیانیه‌ها و بیانات مطرح شده از سوی مقام معظم رهبری طی سالیان اخیر بوده است.

وی با ابراز تأسف از میزان تبیین و تبلیغ این بیانیه در بین آحاد مردم افزود: متاسفانه در این سه سال، آن اقدام ویژه برای رساندن پیام رهبر معظم انقلاب به عموم مردم به ویژه جوانان در سطح استان اتفاق نیفتاده است.

مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان در همدان اضافه کرد: اقداماتی در گوشه کنار استان در این راستا انجام شده اما به هیچ وجه در سطح عظمت و بزرگی بیانیه نبوده است.

وی در ادامه با اشاره به پویش «نقش من در بیانیه گام دوم»افزود: در همین راستا این اتحادیه با همکاری اداره کل ورزش و جوانان و شهرداری همدان، نسبت به برگزاری پویشی با محوریت کتاب «کار بیانیه گام دوم» اقدام کرده است.

جباری ادامه داد: علاقه‌مندان و دغدغه‌مندان لازم است با مراجعه به دفتر اتحادیه استان و یا رجوع به سایت اتحادیه به آدرس WWW.MOJ4.IR نسبت به تهیه کتاب اقدام کرده و وارد سایت مربوطه شده و بوم‌های مسابقه را پر کنند.

وی در پایان از همه مسئولین مجموعه‌های انقلابی و مردمی سطح استان برای شرکت خود و جامعه مخاطبینشان در این پویش دعوت کرد.

برگزاری پویش «نقش من در بیانیه گام دوم» در استان همدان

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار