خبرهای داغ:
سرپرست فرمانداری نهاوند:

با شهدا بودن سخت نیست با شهدا ماندن سخت است

نهاوند-سرپرست فرمانداری نهاوند گفت:با شهدا بودن سخت نیست با شهدا ماندن سخت است،شهدا مال و خون خود را تقدیم انقلاب کردند و در مسیر اعتلای این کشور و نظام گام برداشتند و امروز ما باید در راه این شهدا گام برداریم.
کد خبر: ۹۴۱۶۳۴۴
|
۲۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج، جعفر سلگی در مراسم بزرگداشت مقام پدران آسمانی و شهدای گروه انقلابی ابوذر این شهرستان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام(ره) و شهدا اظهار داشت: با شهدا بودن سخت نیست با شهدا ماندن سخت است، شهدا مال و خون خود را تقدیم انقلاب کردند و در مسیر اعتلای این کشور و نظام گام برداشتند و امروز ما باید در راه این شهدا گام برداریم و فرزندان این پدران آسمانی باید ادامه دهندگان راه پدرانشان باشند.

وی با اشاره به اینکه پدران همیشه برای فرزندان خود قهرمان بوده‌اند حتی اگر در دنیا نباشند، افزود: انقلابی که با خون پاک این پدران آسمانی به دست آمده و به دست مبارک مقام معظم رهبری رسیده باید به دست صاحب اصلی این انقلاب امام زمان (عج) برسد و در این راه حمایت و پشتیبانی شما عزیزان و فرزندان شهدا را می‌طلبد.

سرپرست فرمانداری نهاوند در ادامه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گروه انقلابی ابوذر گفت: امروز سالگرد چهل و هشتمین سالروز شهادت شهیدان عبادالله خدارحمی، ماشالله سیف، بهمن منشط، حجت الله عبدلی، روح الله سیف، ولی الله سیف و معلم شهید آنها محمد طالبیان است، آنان که نام گروه خود را با تأسی از نام ابوذر غفاری صحابه رسول اکرم (ص) برای خود انتخاب کردند.

وی بیان داشت: این ۶ شهید بزرگوار در سی‌ام بهمن سال ۱۳۵۲ به دستور مستقیم شاه ملعون در میدان چیتگر اعدام شده و به صورت پنهانی و بدون تحویل به خانواده‌هایشان در بهشت زهرای تهران به خاک سپرده شدند.

سلگی خاطرنشان کرد: خون پاک شهدا و مبارزات بزرگانی همچون امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب باعث شد که انقلاب اسلامی ایران به پیروزی برسد که این مهم ۵ سال پس از شهادت گروه انقلابی ابوذر رخ داد و رژیم شاهنشاهی ایران سقوط کرد و درخت تنومند انقلاب اسلامی به ثمر نشست.

وی اظهار داشت: در سال ۱۳۷۷ با موافقت مقام معظم رهبری پیکر پاک این شهدا به زادگاهشان نهاوند منتقل شد و امروز سند افتخار و عزت مردم نهاوند هستند و نهاوندی‌ها مفتخر هستند به داشتن این شهیدان عزیز و نام مقدس این گروه عزیز که نام و یادشان گرامی باد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار