خبرهای داغ:
معاون بنیاد مستضعفان کشور:

گروه انقلابی ابوذر با بصیرت و غیرت دینی بر ضد ظلم قیام کردند

نهاوند-معاون بنیاد مستضعفان کشور گفت: شهدای گروه انقلابی ابوذر ۶ دانش‌آموز با بصیرت و با غیرت دینی بودند که با مجاهدت خود امر به معروف و نهی از منکر کردند و بر ضد ظلم قیام کردند.
کد خبر: ۹۴۱۶۳۴۰
|
۲۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج، دکتر حشمت الله قنبری در مراسم بزرگداشت پدران آسمانی و یادواره شهدای گرانقدر گروه انقلابی ابوذر در شهرستان نهاوند اظهار داشت: در فرهنگ قرآن و مکتب اهل بیت (ع) از جمله نورانی‌ترین و پر مغزترین واژگان شهید و شهادت است.

وی گفت: شهدای گروه انقلابی ابوذر ۶ دانش‌آموز با بصیرت و با غیرت دینی بودند که با مجاهدت خود امر به معروف و نهی از منکر کردند و بر ضد ظلم قیام کردند.

معاون بنیاد مستضعفان کشور گفت: نهاوند شهر عالمان بزرگ و شخصیت‌های برجسته و انقلابی است که باعث افتخار مردم این دیار هستند.

وی با اشاره به ویژگی‌های شهدا گفت: شهید سلیمانی به عنوان نمونه بارزی از شهدای انقلاب اسلامی دم‌ساز شهید و هم‌ساز با شهدا بود و از ثمرات انقلاب اسلامی بود.

قنبری افزود: اتصال شهید سلیمانی به شهدا و پرورش یافتن در مکتب انقلاب اسلامی از ویژگی‌های ممتاز این شهید برجسته بود.

وی با اشاره به شهدای گروه ابوذر گفت: شهدای گروه انقلابی ابوذر ۶ دانش‌آموز با بصیرت و با غیرت دینی بودند که با مجاهدت خود امر به معروف و نهی از منکر کردند و بر ضد ظلم قیام کردند.

معاون بنیاد مستضعفان کشور ادامه داد: همه حقیقت انقلاب در شعار‌های گروه انقلابی ابوذر دیده می‌شود و کار بزرگی کردند و زندگی خود را به عالمان دینی شیعه گره زده بودند.

وی گفت: انتخاب نام ابوذر یعنی رفتن به اصل دین و استفاده از این نام یعنی الهام گرفتن از اصل اسلام و این کار بزرگی بود که گروه ابوذر انجام دادند.

قنبری بیان کرد: شهید در هر حالتی دستگیر همه افرادی است که به دنبال هدایت هستند و تشییع میلیونی شهید سلیمانی بیعت مردم با شهید و شهادت بود.

وی عنوان کرد: گروه انقلابی و اسلامی ابوذر نهاوند باید واکاوی شود و باید برای جوانان حقیقت این گروه بزرگ تبیین و تشریح شود و باید راه شهدا را ادامه دهیم.

معاون بنیاد مستضعفان کشور اظهار داشت: تأسی شهدا به امام حسین (ع) بود و حرکت در این مسیر پر بهجت و پر رهرو باعث افتخار شهدا بود.

وی ادامه داد: امروز وظیفه همه ما ادامه دادن راه شهدا است و به یاری خدا این مسیر پر افتخار شهدا ادامه دارد و آینده‌ای درخشان در انتظار انقلاب اسلامی خواهد بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار