فرمانده سپاه استان قم:

مسجد مهمترین محور محله های اسلامی است

سردار موحد با اشاره به ایجاد محله های اسلامی گفت: محوریت محله‌ها باید مسجد باشد تا نوجوانان و جوانان را در مساجد بیشتر ببینیم.
کد خبر: ۹۴۱۵۹۲۵
|
۲۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، سردار موحد فرمانده سپاه استان قم در مراسم تجلیل از فرماندهان حوزه‌های مقاومت بسیج قم ضمن تبریک میلاد امام علی (ع) و روز مرد، از فرماندهان جهت اجرای طرح تقسیم محله‌ها که با هدف خدمت رسانی به مردم در زمینه‌های مادی و معنوی صورت گرفت، تقدیر کرد وافزود: ان شاءالله با کمک یکدیگر، حوزه فعالیت این محله هارا گسترش خواهیم داد.

وی با تاکید بر اهمیت محله اسلامی افزود: زمینه‌ای فراهم کنید تا محله‌های اسلامی همانطور که در شان استان قم است ایجاد شود و به سمت محله‌های اسلامی که مد نظر مقام معظم رهبری است برویم.

سردار موحد در ادامه با اشاره به اهمیت و جایگاه مسجد تاکید کرد:محوریت محله‌ها باید مسجد باشد تا نوجوانان و جوانان را در مساجد بیشتر ببینیم.

وی در این خصوص افزود:برای تقویت این محور بایستی جلسات مشترکی بین مدیران آموزش و پرورش، محله و مدارس برگزار شود تا حضور نوجوانان و جوانان را در مساجد بیش از پیش داشته باشیم چرا که حضور نوجوانان و جوانان در مسجد، کمک میکند به این که آنان دچار مشکلات و آسیب‌های اجتماعی نشوند.

گفتنی است در پایان این مراسم با حضور جانشین و معاون هماهنگ کننده سپاه قم از فرماندهان حوزه های مقاومت بسیج استان تجلیل شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار