خبرهای داغ:
مسئول هسته خدمت‌رسانی بسیج دانشجویی شهرستان نهاوند:

دشمنان حسرت متزلزل کردن انقلاب را همراه خود به زباله‌دان تاریخ خواهند برد

نهاوند-مسئول هسته خدمت‌رسانی بسیج دانشجویی نهاوندگفت:مردمی که پای انقلاب ایستادند،هرگز اجازه ندادند دشمنان لحظه‌ای احساس کنند می‌توانند انقلاب را متزلزل کنندو حسرت آن را همراه خود به زباله‌دان تاریخ خواهند برد.
کد خبر: ۹۴۱۵۷۸۷
|
۲۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۳

محمد سعیدی‌کیا در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در نهاوند اظهار داشت: دشمنان انقلاب اسلامی ایران بارها نطق کردند انقلاب اسلامی ما ، ۴۰ سالگی خود را نخواهد دید، اما امسال ملت انقلابی و همیشه در صحنه کشور عزیزمان ایران همانند سنوات گذشته با حضور پر شور خود تولد ۴۳ سالگی انقلاب اسلامی ایران را جشن گرفتند تا تیر خلاصی بر پیکره نحس استکبار و رژیم صهیونیستی و تمامی دشمنان ایران اسلامی شلیک کنند.

وی افزود: همان مردمی که با وجود تمام مشکلات پای انقلاب اسلامی ایران و خون هزاران شهید والا مقام ایستادند، هرگز اجازه ندادند که دشمنان لحظه‌ای احساس کنند که می‌توانند انقلاب ما را متزلزل کنند و حسرت آن را همراه خود به زباله‌دان تاریخ خواهند برد.

مسئول هسته خدمت‌رسانی بسیج دانشجویی شهرستان نهاوند ابراز داشت: امروز مردم عزیز ایران باری دیگر حماسه‌ای تاریخی را رقم زدند و تمام رسانه‌های منطقه‌ای و فرا منطقه‌ای را انگشت به دهان گذاشتند، همان رسانه‌هایی که چشم انتظار لحظه‌ای غفلت برای موج‌سواری رسانه‌ای و تبلیغات منفی علیه ملت ما هستند، اما حتی گسترش ویروس کرونا نه تنها مانع برگزاری راهپیمایی نگردید، بلکه باعث خلاقیت و حماسه آفرینی‌های ملت ایران در شمایل جدیدی شد که در نوع خود بی‌سابقه است.

وی تصریح کرد: دشمنان انقلاب اسلامی ما بدانند که تحریم‌های اقتصادی‌، زورگویی، تهدید، تبلیغات منفی و... دیگر گزینه‌های راهبردی برای تعامل با ملت سرافزار ایران نیست و باید سر تعظیم مقابل ملت ایران فرو آورده و اقتدار بی‌بدیل ایران اسلامی را بپذیرند.

سعیدی‌کیا عنوان کرد: همزمان با فرا رسیدن چهل و سومین سالگرد انقلاب اسلامی ایران، دلاورمردان نیروی هوا و فضای سپاه پاسداران با غرش موشک‌های جدید و راهبردی ایران، خط و نشان محکمی برای دشمنان این آب خاک کشیدند و بار دیگر اثبات کردند که هیچ کس توان رویارویی با ایران اسلامی را ندارد و در صورت هر گونه خطا و تعدی به حریم آبی، خاکی و هوایی ایران، با برخورد قاطع و تمام کننده نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران مواجه خواهند شد و همین توان بازدارندگی ایران باعث شده تا کمتر کسی حتی فکر شلیک گلوله‌ای به سمت مرزهای میهن عزیزمان را در سر داشته باشد.

وی ادامه داد: این روحیه انقلابی که توسط دلیرمردان کشورمان در تأمین بی‌نقص امنیت به کارگیری شده است، باید در چرخه اقتصاد، صنعت و تولید کشور تزریق شود تا پازل دستاوردهای بی شمار انقلاب اسلامی ایران بیش از پیش تکمیل شده و در راستای حل مشکلات اقتصادی، اشتغال و ازدواج و فرزندآوری و رشد جمعیت که ذهن رهبر معظم انقلاب را به شدت درگیر خود کرده است، تلاش‌های جهادی‌گونه صورت گیرد و گام‌های بلندی برداشته شود.

مسئول هسته خدمت‌رسانی بسیج دانشجویی شهرستان نهاوند گفت: دشمنان با توطئه‌ها، جنگ تحمیلی، ترور و تحریم‌ها برای براندازی انقلاب تلاش کردند، اما انقلاب چهل و سه سال پا برجا مانده و خواهد ماند و در ابعاد مختلف روز به روز بر قوتش افزوده شد، این انقلاب و نظام اسلامی شکست‌ ناپذیر است و در آینده‌ای نه چندان دور ملت ایران پرچم جمهوری اسلامی ایران را به دست صاحب اصلی آن یعنی حضرت امام زمان (عج) تحویل خواهند داد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار