خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی:

امریکا و اسرائیل با اساس اسلام مخالف هستند

تبریز- نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: امریکا و اسرائیل با اساس اسلام مخالف هستند و تا اسلام وجود دارد از ایران دست برنداشته و برای از بین بردن ارزش های اسلامی و انقلابی مردم از هیچ کوششی دریغ نخواهند کرد.
کد خبر: ۹۴۱۵۵۷۸
|
۲۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۰:۰۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام سیدمحمدعلی آل هاشم در جمع مردم خسروشاه افزود: همین مخالفت امریکاست که توطئه های مختلفی چون تحریم و تهدیدها را بر کشور تحمیل می کنند و عده ای تصور می کنند این دشمنی ها با مذاکره برطرف  شود.

وی اضافه کرد: ما با مذاکره مخالف نیستیم، مذاکره باید عزت مند باشد و بتواند منافع مردم را حفظ و نیازهای آن ها را بر طرف کند اما این مطلب را به مردم عزیز متذکر شوم که این ها با اساس اسلام مخالف هستند.

حجت الاسلام آل هاشم ادامه داد: همان طور که رهبر فرزانه انقلاب بارها در بیانات خود ایراد فرموده اند باید دولت مردان و مذاکره کنندگان ما هوشیار و بیدار باشند و از حرکت دولت قبل در قضیه برجام را تکرار نکنند که غیراز بحث و ساعت ها جلسه در این کشور و آن کشور سودی برای ما نداشت.

امام جمعه تبریز اظهارداشت: بخشی از مشکلات مربوط به تحریم و بخشی مربوط به سوء مدیریت هاست مشکلاتی همچون گرانی، تورم و کم شدن ارزش پول ملی که در جامعه وجود دارد.

حجت الاسلام آل هاشم خاطرنشان کرد: با وجود این مشکلات باید به آینده امیدوار بود، در دولت مردمی و انقلابی سیزدهم کارهای بسیارخوبی انجام و در سطح ملی و بین المللی آغاز شده است که در گذر زمان معلوم و برای ملت بیشترملموس خواهد شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار