خبرهای داغ:
عضو خبرگان رهبری:

جشن ۲۲ بهمن رزمایش وحدت، عقلانیت و عزت مردم ایران است

تبریز- عضو خبرگان رهبری جشن ۲۲ بهمن را رزمایش وحدت، عقلانیت و عزت ادم ایران عنوان و بیان کرد: گذشته درخشان این مرز و بوم و استحکام، پایداری و ایمان مردم نشانگر این است که این نظام یک الگو برای همه جهان است.
کد خبر: ۹۴۱۴۷۸۸
|
۲۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام علی ملکوتی در جمع مردم تبریز با اشاره به اینکه طی ۴۳ سال گذشته انواع دسیسه و شیطنت ها از سوی دشمنان علیه کشور به انجام رسیده است، افزود: اگر دشمن، دسیسه کرده و تحریم را افزایش می‌دهد به منزله این است که ما قوی هستیم. 

وی ادامه داد: این توطئه ها برای ما درس بزرگی است و باید توجه داشت که این دسیسه‌ها تمام شدنی نیست، بنابراین حفظ وحدت، یکپارچگی و تبعیت از رهبری تنها چراغ راه ما خواهد بود. 

حجت الاسلام ملکونی با بیان اینکه در انقلاب اسلامی تضعیف نهادهای مستحکم نظام، شایعه‌سازی، تضعیف روحیه مردم همیشه سرلوحه دشمنان بوده است، اظهارداشت: جمهوری اسلامی ایران یک سلطنت ۲۵۰۰ ساله را قلع و قمع کرد و در دوران دفاع مقدس اجازه تجاوز به یک وجب از خاکش را نداد و ملت ما در سایه تبعیت از رهبری سرنوشت منطقه را تغییر داد چراکه کل دنیا خواستار تغییر در سوریه شد و این جمهوری اسلامی ایران بود که نقشه آنها را نقش بر آب کرد.

وی با اشاره به اینکه انقلاب مشروطه به منظور رهایی کشور از استبداد بود تا به موجب آن مجلس شکل گیرد، گفت: اما نفوذ جریانات انحرافی در مدت بسیار کم ، مشروطه ای که مردم بنابه خواست علما و روحانیون مطالبه کرده بودند را به انحراف کشاندند.

حجت الاسلام ملکوتی اضافه کرد: این باعث شد زمام امور به جریان روشنفکری سپرده شده و نظام نو پدیدار دچار انحراف و انحطاط شود، استبداد به شیوه جدید تحت امر دشمنان داخلی و خارجی قرار بگیرد و سپس کودتا شده و سید ضیا الدین طباطبایی ها بر سر کار آیند تا به موجب آن پهلوی بر سلطنت بنشیند.

نماینده مردم آذربایجان‌شرقی در مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر اینکه مردم در سال های قبل از انقلاب خواستار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی بودند، یادآور شد: مردم اسلام می‌خواستند و از تجربه تلخ مشروطه درس های بزرگی آموخته بودند تا انقلاب اسلامی به نتیجه برسد.

ارسال نظرات