مراسم گرامیداشت دهه فجر در کانون بسیج فرهنگیان شهید رجایی ناحیه یک قم

مراسم گرامیداشت ایام الله دهه فجر و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی امروز در سالن شهید عسگری جمکرانی اداره آموزش و پرورش ناحیه یک قم برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۱۴۵۰۴
|
۲۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۷

مراسم گرامیداشت دهه فجر در کانون بسیج فرهنگیان شهید رجایی ناحیه یک قم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، مراسم گرامیداشت ایام الله دهه فجر و چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی امروز با حضور فرهنگیان بسیجی ناحیه یک آموزش و پرورش قم و با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی برگزار شد.
در ابتدای این مراسم، «محمد صفاییان» رییس آموزش و پرورش ناحیه یک در سخنانی با تبریک ایام پیروزی انقلاب اظهار داشت: همه ما مسئولیت داریم نقش ایمان به خدا، رهبری امام و وحدت مردم را در پیروزی انقلاب اسلامی و سقوط نظام ستمشاهی بازشناسی کنیم.
وی با اشاره به برخی دستاورد‌های انقلاب اسلامی گفت: امروز به پیشرفت‌های زیادی در عرصه نظامی، علمی، فناوری و بخصوص امنیت رسیده ایم که همه آن‌ها مرهون خون شهدا و تلاش جوانان انقلابی ما است و باید با جهاد تبیین، این دستاورد‌های مهم را بویژه برای نسل جوان و نوجوان معرفی کنیم.
در ادامه، «منصور حاتمی راد» استاد دانشگاه و از هادیان سیاسی، با اشاره به کلیدواژه‌های سخنان مقام رهبری در دیدار روز گذشته با پرسنل نیروی هوایی اظهار داشت: نیروی هوایی ۱۰ دیدار با حضرت امام (ره) و ۳۳ دیدار با رهبر معظم انقلاب داشته اند سخنان معظم له در هر دیداری دارای کلیدواژه‌های متفاوت و نو بوده است.
وی با اشاره به عکس معروف دیدار همافران با حضرت امام (ره) عنوان کرد: حتی یک عکس هم می‌تواند مصداق جهاد تبیین در باشد.
حاتمی راد تاکید کرد: امروز هر کسی از هر تریبونی که می‌تواند باید در جهاد تبیین و شناساندن دستاورد‌های انقلاب اسلامی تلاش کند بخصوص معلمان که در صف اول نبرد نرم حضور دارند.
وی همچنین با اشاره به تزریق دز سوم واکسن توسط رهبر معظم انقلاب، گفت: همه باید در این موضوع شرکت کنیم و بخصوص در استان قم شاهد افزایش آمار واکسیناسون باشیم.
در ادامه این مراسم، سرهنگ «محمدرضا هاشمی» معاون آموزش فرهنگ ترافیک نیروی انتظامی، نکاتی را در مورد رعایت قوانین ترافیکی و تاثیر همکاری همیاران پلیس یادآور شد؛ همچنین اجرای گروه سرود دانش آموزی «آوای علمدار» بخش دیگری از این مراسم بود.
در مراسم فوق، «ابوالفضل حق شناس» جانشین فرماندهی سپاه قم در بسیج اقشار استان، معاونان اداره آموزش و پرورش ناحیه یک، «مهدی محمدزاده» مدیرکانون بسیج فرهنگیان شهید رجایی، مسئولانی از سازمان بسیج فرهنگیان و دانش آموزی استان قم و فرهنگیان بسیجی و مربیان حلقه‌های تربیتی صالحین ناحیه حضور داشتند و به قید قرعه به ۱۰ شرکت کننده، هدایایی تقدیم شد.
انتهای پیام/الف. بمانی

ارسال نظرات
آخرین اخبار