کارشناس دینی و سیاسی:

پیشرفتهای کشور مرهون اعتماد به جوانان است

حجت الاسلا ناصری در نشست بصیرتی ویژه دهه فجر در بخش بازفت،پیشرفت های بعد از انقلاب اسلامی را مرهون اعتماد به جوانان و نیروهای داخلی دانست.
کد خبر: ۹۴۱۴۲۱۶
|
۲۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ همزمان با گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر نشست بصیرتی با موضوع دستاوردهای انقلاب اسلامی با همکاری ناحیه مقاومت بسیج کوهرنگ، حوزه مقاومت بسیج امام حسین (علیه السلام) و پایگاههای مقاومت این شهرستان در حسینیه امام علی (علیه السلام) روستای مورز برگزار شد.

کارشناس مسایل دینی و سیاسی در این مراسم ضمن تبریک به مناسبت چهل و سومین پیروزی انقلاب اسلامی گفت: با توجه به این که در این سال ها مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم زیادتر شده و دلیل آن هم سوء مدیریت بوده است؛ اما نباید دستاوردها و پیشرفت های انقلاب اسلامی را نادیده گرفت.

حجت الاسلام والمسلمین جواد ناصری اظهار داشت: البته در هر زمینه ای که از فرامین رهبری اطاعت شده و به جوانان و نیروهای داخلی اعتماد شده است پیشرفت های خوبی داشته ایم و هر جا به امید بیگانگان نشسته و دنبال جلب رضایت آنها بوده ایم دچار مشکل شده ایم.

وی تصریح کرد: مسئولین باید شعارهای انقلاب را جدی گرفته و در راستای تحقق آنها و خدمت به قشر مستضعف جامعه تلاش شبانه روزی داشته باشند، در مملکت امام زمان (عج) هر مسئولی که به فکر خدمت به مردم نباشد به خون شهداء و امام زمان (عج) خیانت کرده است.

ارسال نظرات